جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اثر ۳ میلیارد تومانی سهراب سپهری رکورد زد
    08 خرداد 1395 - 12:42
    شناسه : 6092
    0

    پنجمین دوره حراج تهران با ثبت فروش ۲۵ میلیارد و ۳۶۲ میلیون تومان، ۴ میلیارد تومان بیشتر از سال گذشته فروش داشت. به گزارش خبرگزاری بامردم، پنجمین دوره حراج تهران در حالی برگزار شد که آثار سهراب سپهری با فروش ۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان نزدیک به یک پنجم مجموع فروش این رویداد را به […]

    پ
    پ

    635307208574313750-400x300

    پنجمین دوره حراج تهران با ثبت فروش ۲۵ میلیارد و ۳۶۲ میلیون تومان، ۴ میلیارد تومان بیشتر از سال گذشته فروش داشت.

    به گزارش خبرگزاری بامردم، پنجمین دوره حراج تهران در حالی برگزار شد که آثار سهراب سپهری با فروش ۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان نزدیک به یک پنجم مجموع فروش این رویداد را به خود اختصاص داد.پنجمین دوره حراج تهران شامگاه ۷ خردادماه با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مرادخانی معاون هنری وزارت ارشاد و افرادی مانند علی دایی، شهرداد روحانی، الناز شاکردوست و عاطفه رضوی در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

    حسین پاکدل چکش این دوره از حراج تهران را در دست داشت.

    یک اثر از مجموعه تنه‌های درخت سهراب سپهری با ۳ میلیارد تومان فروش، رکورد این دوره از حراج را زد و اثر دیگری از همین مجموعه این هنرمند یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان فروخته شد.

    در پنجمین دوره حراج تهران ۸۰ اثر ارائه شده بود که در میان آن‌ها ۱۴ اثر کلاسیک از نقاشانی مانند کمال الملک، علی اکبر مزین الدوله و حسن ارژنگی وجود داشت.

    در میان این آثار تنها یک اثر متعلق به بیژن رفعتی فروخته نشد و تابلوی اشیای بازمانده حسین‌علی ذابحی با فروش ۳۰ میلیون تومان کف فروش این حراج را به خود اختصاص داد.

    پنجمین دوره حراج تهران با ثبت فروش ۲۵ میلیارد و ۳۶۲ میلیون تومان، ۴ میلیارد تومان بیشتر از سال گذشته فروش داشت.

     ایسنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.