چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41343 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیام تبریک فرماندار لاهیجان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و طلیعه ماه شوال
    04 تیر 1396 - 21:05
    شناسه : 60930
    0

    فرماندار لاهیجان طی پیامی فرارسیدن عید سعید فطر و طلیعه ماه شوال را به همه مسلمانان جهان، هم میهنان عزیز بویژه مردم شریف و متدین شهرستان لاهیجان تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، متن پیام به شرح ذیل می‌باشد: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم اللهم … اسئلک بحقَّ هذا الیوم الَّذی جعلتهُ لِلمسلمینَ عیدا… عید سعید فطر، […]

    پ
    پ

    عید فطر - پیام تبریک فرماندار لاهیجان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و طلیعه ماه شوال - پیام

    فرماندار لاهیجان طی پیامی فرارسیدن عید سعید فطر و طلیعه ماه شوال را به همه مسلمانان جهان، هم میهنان عزیز بویژه مردم شریف و متدین شهرستان لاهیجان تبریک گفت.

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

    بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

    اللهم … اسئلک بحقَّ هذا الیوم الَّذی جعلتهُ لِلمسلمینَ عیدا…

    عید سعید فطر، عید توبه و تهذیب نفس، عید ذکر و یاد محرومان، عید بشارت، سعادت، عید بزرگ مؤمنان و تجلی یک ماه سازندگی، پایان باشکوه یک ماه مهمانی الهی و عید قبولی طاعات و عبادات و صیام است.

    فطر تحفه و هبه الهی است که چون نعیمی عمیم از افلاک بر خاک نشینان قدر‌شناس شب‌های بیداری و همنشینی با قرآن در فضیلت رمضان می‌بارد و شمیم لطف از نسیم رحمتش جان شیفتگان حق تعالی را صفا داده و دل‌های مکدر را به آینه کرامت جلا می‌بخشد.

    اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان در ماه پر خیر و برکت رمضان، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان، هم میهنان عزیز بویژه مردم شریف و متدین شهرستان لاهیجان، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند سبحان تعجیل در فرج حضرت ولی عصر(عج)، سلامتی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، عزت اسلام و مسلمین وتوفیقات روز افزون کلیه خدمتگزاران صدیق به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه دولتمردان تدبیر و امید را مسالت می‌نمایم.

    سید محمد احمدی
    فرماندار شهرستان لاهیجان

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.