جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • احترام به رئیس جمهور یا رواج بی اخلاقی
    04 تیر 1396 - 22:44
    شناسه : 60940
    0

      حضور گسترده و یکپارچه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی درراهپیمایی روز قدس، بیانگر وحدت عموم ملت ایران درهمراهی با مردم مظلوم فلسطین ومقابله با اسراییل غاصب  بود، اما متاسفانه تصاویری که درفضای مجازی از اهانت هایی که به رئیس جمهوری محترم، معاون اول ایشان و پسر بزرگوار استاد شهید مطهری در مراسم راهپیمایی […]

    پ
    پ

     

    حضور گسترده و یکپارچه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی درراهپیمایی روز قدس، بیانگر وحدت عموم ملت ایران درهمراهی با مردم مظلوم فلسطین ومقابله با اسراییل غاصب  بود، اما متاسفانه تصاویری که درفضای مجازی از اهانت هایی که به رئیس جمهوری محترم، معاون اول ایشان و پسر بزرگوار استاد شهید مطهری در مراسم راهپیمایی روز قدس انتشاریافت، دل هر ایرانی را که قلبش برای پیشرفت و اعتلای کشورش می سوزد را بدرد آورد.

     آری، ایشان کسانی هستندکه با سطحی نگری علی رقم توهین به منتخبان اکثریت مردم، هرزگاهی هیزم به آتش دشمنان نظام جمهوری اسلامی می ریزند و حواشی ناشی از آن،  گریبان مجموعه مردم را گرفته وبه عنوان دست آویزی برای رسانه هایی خارجی جهت نشراکاذیب مورد استفاده قرارخواهندگرفت.

    مگر نه این است که آقای دکتر روحانی فی الحال رئیس جمهوری قانونی کشور بوده و از طرفی منتخب 24 میلیونی مردم ایران در دوره دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری است!؟

    بیان این نکته لازم است که: احترام از ریشه حرم گرفته شده که به معنای حرمت نگه داشتن است. (لغت نامه دهخدا)، البته این واژه به معنای آن چه که هتک و شکستن آن ناروا باشد نیز آمده است. (صحاح اللغه ج 5 ص 1895).

    از این رو احترام به حقوق دیگران، حق هرشهروندبوده و عدم برخورد قاطع در مواردی این چنینی با گذشت زمان، زوال اخلاق و گسترش بی اخلاقی رادرجامعه درپی خواهد داشت.

    محمدعباسی، فعال رسانه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.