یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با برنامه ریزی،نرخ بیکاری تک رقمی در گیلان دست یافتنی است
    04 تیر 1396 - 22:51
    شناسه : 60952
    0

    استاندار گیلان گفت: با تلاش ، کوشش و برنامه ریزی، نرخ بیکاری تک رقمی برای استان به طور قطع دست یافتنی است. به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان، محمدعلی نجفی روز یکشنبه در جلسه کارگروه رفع موانع و رونق تولید استان، به موفقیت‌های به دست آمده از طریق این کارگروه در سال گذشته اشاره و […]

    پ
    پ

    کارگروه رفع موانع و رونق تولید استان3 - با برنامه ریزی،نرخ بیکاری تک رقمی در گیلان دست یافتنی است -

    استاندار گیلان گفت: با تلاش ، کوشش و برنامه ریزی، نرخ بیکاری تک رقمی برای استان به طور قطع دست یافتنی است.

    به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان، محمدعلی نجفی روز یکشنبه در جلسه کارگروه رفع موانع و رونق تولید استان، به موفقیت‌های به دست آمده از طریق این کارگروه در سال گذشته اشاره و بیان کرد: با تلاش هایی که سال گذشته در کارگروه رفع موانع تولید انجام گرفت، جایگاه گیلان در این حوزه براساس تعداد طرح‌ها و مبالغ پرداختی از طریق تسهیلات در رتبه‌ سوم کشوری قرار گرفت.
    وی به ابلاغ بسته ارتقاء توان تولید ملی و دستورالعمل کارگروه رونق تولید سال ۹۶ اشاره و خاطرنشان کرد: در سال ۹۵ بالغ بر ۱۱۵ درصد از سهمیه‌ تعیین شده از تسهیلات رونق تولید در استان گیلان جذب شد که سهم بخش صنعت، ۳۹۰ میلیارد تومان و بخش کشاورزی ۱۵۱ میلیارد تومان است.

    جلسه کارگروه رفع موانع و رونق تولید استان - با برنامه ریزی،نرخ بیکاری تک رقمی در گیلان دست یافتنی است -
    نجفی ادامه داد: انتظار ما این است در سال جدید نیز با رویکردی که طی ۲ سال گذشته در رونق بخش صنعت و کشاورزی شکل گرفت؛ با همان کیفیت، حساسیت و مساعدت سیستم بانکی اقدامات رو به پیشرفت را تداوم ببخشیم و رتبه‌ گیلان را ارتقاء دهیم.
    استاندار گیلان اظهار داشت : امسال نیز در بسته‌ ارتقاء توان تولید ملی اجرای طرح رونق تولید به منظور صیانت و پایداری فعالیت و اشتغال بنگاه‌های کوچک و متوسط با هدف رفع موانع و رونق تولید در ۱۰ هزار واحد تولیدی کشور در نظر گرفته شده است.
    وی گفت : با توجه به افزایش سهم استان در سال ۹۶ از بحث تسهیلات رونق تولید، انتظار داریم میزان اشتغال ایجاد شده بیش از سال گذشته باشد.
    استاندار گیلان یکی از رویکرد‌های اصلی اقتصاد مقاومتی را رفع موانع تولید عنوان و اظهار کرد: رویکرد اصلی تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی رونق اشتغال و تولید است که این نگاه در سال جاری باید تقویت شود.
    وی گفت : تسهیلاتی که به واحدهای تولید تزریق می‌شود باید با رویکرد اشتغال، تولید و رونق باشد.

    کارگروه رفع موانع و رونق تولید استان4 - با برنامه ریزی،نرخ بیکاری تک رقمی در گیلان دست یافتنی است - کارگروه رفع موانع و رونق تولید استان - با برنامه ریزی،نرخ بیکاری تک رقمی در گیلان دست یافتنی است - کارگروه رفع موانع و رونق تولید استان5 - با برنامه ریزی،نرخ بیکاری تک رقمی در گیلان دست یافتنی است -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.