شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برخی از اعضای شورا با سنگ اندازی بر مشکلات شهرداری افزودند!
    07 تیر 1396 - 13:31
    شناسه : 61369
    0

    عضو شورای شهر لاهیجان گفت: برخی از اعضای شورای اسلامی شهر برای حفظ منافع شخصی خود  به جای اینکه موجب تسهیل امور شوند  متأسفانه با سنگ اندازی باعث شدند، روند کار به کندی صورت گیرد و بر مشکلات شهرداری افزودند. به گزارش «بامردم»، رحیم کشاورز در نهمین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با آرزوی قبولی طاعات […]

    پ
    پ

    - برخی از اعضای شورا با سنگ اندازی بر مشکلات شهرداری افزودند! - اعضا شورا

    عضو شورای شهر لاهیجان گفت: برخی از اعضای شورای اسلامی شهر برای حفظ منافع شخصی خود  به جای اینکه موجب تسهیل امور شوند  متأسفانه با سنگ اندازی باعث شدند، روند کار به کندی صورت گیرد و بر مشکلات شهرداری افزودند.

    به گزارش «بامردم»، رحیم کشاورز در نهمین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و استجابت دعاها، عید سعید فطر، را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و مردم شریف شهر لاهیجان تبریک عرض نمودند . وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) و یاران باوفایش، هفته قوه قضاییه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه و دست اندر کاران امر قضا در شهرستان لاهیجان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای این عزیزان آرزو داشتند.
    وی با اشاره به عملکرد شورا و شهرداری در دوره چهارم ، اظهار داشتند : هر چند اجرای بسیاری از پروژه های عمرانی و خدماتی از جمله احداث باغ نارنج ، خانه کشتی ، نهضت آسفالت و… را در این دوره شاهد بودیم ولی آنچه که از همه این موارد مهمتر بوده و همچون سایر عملکرد های خوب شهرداری و به دلیل عدم اطلاع رسانی مناسب مغفول مانده ، پروژه های سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار است .
    کشاورز با بیان دستاوردهای خوب جشنواره روز لاهیجان که در تهران برگزار شد، افزودند : علیرغم سنگ اندازی های استانداری و تعدادی از دوایر دولتی و غیر دولتی، شهردار لاهیجان مدیریت ویژه ای در حوزه سرمایه گذاری داشتند و تلاش چند ساله ایشان در این بخش باعث شد که هم اکنون ما شاهد پروژه های سرمایه گذاری در شهر لاهیجان باشیم .
    عضو شورای شهر لاهیجان تصریح کرد: برخی از اعضای شورای اسلامی شهر برای حفظ منافع شخصی خود  به جای اینکه موجب تسهیل امور شوند  متأسفانه با سنگ اندازی باعث شدند، روند کار به کندی صورت گیرد و بر مشکلات شهرداری افزودند.
    رحیم کشاورز با تأکید بر لزوم اطلاع رسانی مناسب در این حوزه ، خواستار پیگیری قراردادهای امور سرمایه گذاری شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.