پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بیانیه انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه گیلان
    07 تیر 1396 - 13:39
    شناسه : 61375
    0

    انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه گیلان در اعلام حمایت از رییس جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد. به گزارش «بامردم»، در این بیانیه آمده است: روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است. روز حکومت اسلامی است. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم (ص) می دانم. صحیفه امام ج۹ ص […]

    پ
    پ

    انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه گیلان در اعلام حمایت از رییس جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

    به گزارش «بامردم»، در این بیانیه آمده است:

    روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است. روز حکومت اسلامی است. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم (ص) می دانم.

    صحیفه امام ج۹ ص ۲۷۸

    هر ساله آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، متبرک از نفس های روزه دار ایرانیانی سرافراز است که به تبعیت از پیام امام و رهبر خویش، ندای وحدت، همدلی و یکپارچگی سر می دهند تا به جهانیان اعلام دارند، اینجا ایران، کشور غیور مردمان همدل و همیشه سرفراز است و دست اهریمنان از کیان آن کوتاه.

    متاسفانه درست در زمانی که حضور مفتخرانه ی اوج تجلی اراده ی مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ در خاورمیانه ی پر التهاب به کام مردم غیرتمند کشورمان بسیار شیرین نشسته و همدل و هم نوا در روز قدس دعوت رهبر را لبیک گفته و صدای مظلومیت اسلام و مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان می رساندیم، عده ای قلیل، جاهلانه و نا آگاهانه و شاید هم آگاهانه و هدفمند، خشم کور ناشی از شکست سیاسی و انزوای فکری و فرهنگی متعصبانه ی خود را در چنین روزی بروز داده و رییس جمهور محبوب ایران را مورد اهانت بی شرمانه خویش قرار دادند!

    انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه گیلان همراه و هم صدا با طیف های دیگر فرهیخته ی دانشگاهی، این اقدام کور و نابخردانه را که جز آب به آسیاب دشمن ریختن ثمری نداشت و نخواهد داشت، به شدت محکوم و حمایت قاطع خود را از رییس جمهوری عزیز و فرهیخته و شجاع کشور عزیزمان ایران، اعلام می دارد و خواستار پیگیری قوه قضاییه و نهادهای ذیربط و مجازات افرادی است که برای رسیدن به امیال سیاسی خود، جاهلانه حرمت امام و رهبر و روز قدس را شکستند.

    و من الله توفیق

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.