چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش ۱۴۱ درصدی ورود خودرو به استان گیلان
    07 تیر 1396 - 22:53
    شناسه : 61508
    1

    رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: از ابتدای طرح تابستان تاکنون ورود خودرو به استان افزایش ۱۴۱ درصدی داشته است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس به «بامردم»،، سرهنگ “حسین محمدپور” با بیان این خبر افزود: از ابتدای طرح تابستان تاکنون برابر آمار اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گیلان تعداد ۳۹۹ […]

    پ
    پ

    خوردو - افزایش ۱۴۱ درصدی ورود خودرو به استان گیلان - استان گیلان

    رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: از ابتدای طرح تابستان تاکنون ورود خودرو به استان افزایش ۱۴۱ درصدی داشته است.

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس به «بامردم»،، سرهنگ “حسین محمدپور” با بیان این خبر افزود: از ابتدای طرح تابستان تاکنون برابر آمار اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گیلان تعداد ۳۹۹ هزار و ۸۷۰ خودرو وارد استان شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴۱ درصد افزایش داشته است .
    وی در ادامه گفت: در این شش روز سپری شده تعداد ۱۳۱ تصادف در استان رخ داده که متاسفانه هفت نفر جان خود را از دست دادند که ۵ نفر بومی و ۲ نفر غیر بومی بوده اند.
    محمدپور ادامه داد: پلیس راه گیلان در ایام طرح تابستان در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به هموطنان و هم استانی ها در عرصه ترافیک جاده ای تلاش همه جانبه کرده و تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار خود قرار داده است.
    رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان از تمامی مسافران خواست تا زمان برگشتن از مسافرت خود را به روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.