پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گیلان در بعضی شاخص‌های اساسی توسعه پیشرو است
    08 تیر 1396 - 14:14
    شناسه : 61625
    0

    استاندار گیلان گفت: گیلان به لطف الهی در چند سال گذشته در شاخص‌های اساسی توسعه، به دستاوردهای امیدوارکننده ای دست یافت و در بعضی شاخص ها پیشرو است. استاندار گیلان در نشست شورای اداری به ریاست معاون اول رئیس جمهوری در رشت با گزارشی از توفیقات دولت در استان وهمچنین انتظارات مردم گیلان گفت : […]

    پ
    پ

    شورای اداری به ریاست معاون اول رئیس جمهوری در رشت 3 - گیلان در بعضی شاخص‌های اساسی توسعه پیشرو است - استاندار گیلان

    استاندار گیلان گفت: گیلان به لطف الهی در چند سال گذشته در شاخص‌های اساسی توسعه، به دستاوردهای امیدوارکننده ای دست یافت و در بعضی شاخص ها پیشرو است.

    استاندار گیلان در نشست شورای اداری به ریاست معاون اول رئیس جمهوری در رشت با گزارشی از توفیقات دولت در استان وهمچنین انتظارات مردم گیلان گفت :

    اگرچه در کاهش نرخ بیکاری به موفقیت هایی دست یافته ایم اما تمام اهتمام ما ریشه کن کردن بیکاری در گیلان با اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و حمایت همه جانبه ی دولت است.
    مشارکت گسترده مردم گیلان در انتخابات و رأی بالا به جناب آقای دکتر روحانی موید قدرشناسی و هوشیاری مردم نسبت به خدمات فرزندان خود در دولت تدبیر و امید می باشد.
    گیلان به لطف الهی در چند سال گذشته در شاخص‌های اساسی توسعه، به دستاوردهای امیدوارکننده ای دست یافت و در بعضی شاخص ها پیشرو است.
    واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی یکی از اصلی ترین برنامه های ستاد اقتصاد مقاومتی به شمار می رود.
    شناسایی و احصاء طرحهای نیمه تمام تولیدی و گردشگری و برنامه ریزی برای تکمیل و بهره برداری آنها را از دیگر اقدامات صورت گرفته در ستاد اقتصاد مقاومتی است.
    تکمیل راه آهن قزوین _ رشت و اتصال آن به انزلی و آستارا و تکمیل آزادراه قزوین رشت از انتظارات جدی استان است.
    احیاء تالاب انزلی مهمترین محل تکثیر و زاد و ولد ماهیان دریای خزر را تضمین می کند.
    تأمین اعتبارات ویژه جهت ساماندهی پسماندها در استان که در حال تبدیل شدن به یک معضل در استان‌های شمالی است مورد انتظار همگان از دولت است.
    کمیته سه جانبه مأمور از طرف دولت برای صدور مجوز زیست محیطی سد شفارود نظر مثبت خود را اعلام نموده و هم اکنون منتظر تصویب نهایی دولت است.
    تأمین اعتبارات مورد نیاز جهت اتمام طرح های حیاتی توسعه استان بویژه سدهای پلرود، دیورش و سدهای لاستیکی ، تکمیل راههای شریانی بویژه محور غرب استان، اتمام بیمارستان‌های لنگرود، لاهیجان، تالش و کنارگذرهای شهرستانی پر ترافیک استان نظیر لنگرود، انزلی و تالش از دیگر انتظارات مردم است .

    شورای اداری به ریاست معاون اول رئیس جمهوری در رشت 2 - گیلان در بعضی شاخص‌های اساسی توسعه پیشرو است - استاندار گیلان شورای اداری به ریاست معاون اول رئیس جمهوری در رشت 1 - گیلان در بعضی شاخص‌های اساسی توسعه پیشرو است - استاندار گیلان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.