×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

شیما حسین زادهبا مردم : دانشجوی پر تلاش ترم دوم کارشناسی ناپیوسته گرافیک دانشگاه آزاد لاهیجان در چهارمین سوگواره هنر عاشورایی رشت موفق به کسب رتبه اول کشور در بخش طراحی پوستر شد.


به گزارش «با مردم»، « شیما حسین زاده» دانشجوی رشته گرافیک دانشگاه آزاد لاهیجان موفق به کسب رتبه اول کشور در چهارمین سوگواره هنر عاشورایی رشت شد و افتخاری دیگری را برای این واحد دانشگاهی رقم زد.
هما نوزاد مدیر گروه گرافیک واحد لاهیجان با تبریک این موفقیت به این هنرمند جوان، ابراز امیدواری کرد تا با استمرار تلاشهای فرهنگی و هنری  دانشجویان و همچنین حمایت از آن ها بتوانیم شاهد بروز خلاقیت و شکوفایی توانمندی ها در عرصه های مختلف و همچنین الگوسازی برای نسلهای جوان باشیم.

گفتنی است شیما حسین زاده ، دانشجوی ترم دوم کارشناسی ناپیوسته گرافیک دانشگاه آزاد لاهیجان پیش از این نیزدر جشنواره های مختلف موفق به کسب مقام های ارزنده ای شده و در نمایشگاه های بسیاری حضور داشته است.

چهارمین سوگواره هنر عاشورایی به همت شهرداری رشت با شروع ماه محرم در این شهرستان آغاز و آیین اختتامیه آن عصر دیروز ۲۲ اسفند ۹۴ همزمان با سالروز وفات حضرت فاطمه‌زهرا(س) در رشت برگزار شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در همین رابطه با بیان اینکه این سوگواره در بخش های اصلی و جنبی با استقبال هنرمندان  روبه‌رو شده است، افزود: «چهارمین سوگواره هنر عاشورایی» در سه بخش اصلی «پوستر»، «عکس» و «شعر» که دو بخش «عکس» و «شعر» این جشنواره به صورت استانی و بخش «پوستر» آن به صورت کشوری برگزار شد، روز گذشته به پایان راه رسید.

علیرضا قانع تعداد آثار ارسال شده برای این سوگواره را ۱۶۹ عکس، ۶۹ پوستر و ۶۰ شعر عنوان کرد و یادآور شد: در آیین اختتامیه این سوگواره که ساعت ۱۵ عصر دیروز در سالن وارش مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیاء(ص) رشت برگزار شد از برگزیدگان رشته ‌های مختلف تجلیل و قدردانی به عمل آمد.


چهارمین سوگواره هنر عاشورایی

  1. امید

    آفرین باعث افتخاره

  2. کسری

    ددرود بر شما ای بانوی گیلانی

  3. ن.بنیاد

    با ارزوی موفقیت روزافزون

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.