شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • زمین‌گیری محموله قرص‌های ممنوعه در منجیل
    10 تیر 1396 - 21:04
    شناسه : 61991
    0

    بیش از پنج هزار عدد قرص غیرمجاز در شهرستان منجیل کشف شد. سرهنگ بابک علیزاده،‌ از کشف قرص های غیرمجاز در منجیل خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع قرص های غیرمجاز در منجیل، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی با بیان اینکه ماموران پس از اطلاع از صحت موضوع اقدام به بازرسی از واحد صنفی موردنظر کردند، […]

    پ
    پ

    17757 - زمین‌گیری محموله قرص‌های ممنوعه در منجیل - غیرمجاز

    بیش از پنج هزار عدد قرص غیرمجاز در شهرستان منجیل کشف شد.

    سرهنگ بابک علیزاده،‌ از کشف قرص های غیرمجاز در منجیل خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع قرص های غیرمجاز در منجیل، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    وی با بیان اینکه ماموران پس از اطلاع از صحت موضوع اقدام به بازرسی از واحد صنفی موردنظر کردند، افزود: در بازرسی از این واحد صنفی، پنجهزار عدد قرص و هشت عدد اسپری غیرمجاز کشف و ضبط شد.

    سرهنگ علیزاده با اشاره به دستگیری متهم ۴۶ ساله اهل و ساکن منجیل و معرفی وی به مقام قضایی برای سیر مراحل قانونی، از شهروندان خواست که در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.