جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پلمپ 29 واحد صنفی متخلف در آستانه اشرفیه
    11 تیر 1396 - 14:00
    شناسه : 62152
    0

    فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از برخورد با واحدهای صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “منوچهر محبوبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و نظارت بر واحدهای صنفی طی 3ماهه اول سال جاری تعداد 29 واحد صنفی متخلف توسط […]

    پ
    پ

    - پلمپ 29 واحد صنفی متخلف در آستانه اشرفیه - آستانه
    فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از برخورد با واحدهای صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ “منوچهر محبوبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و نظارت بر واحدهای صنفی طی 3ماهه اول سال جاری تعداد 29 واحد صنفی متخلف توسط پلیس اماکن عمومی در آستانه اشرفیه پلمپ شدند.
    این مقام انتظامی افزود: این واحدهای صنفی عموما به علت نداشتن پروانه کسب و تخلفات صنفی برابر ماده27 و 28 قانون نظام صنفی اعمال قانون شدند.
    سرهنگ محبوبی با تاکید بر اینکه نظارت بر صنوف از سوی پلیس نقش بسزایی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دارد، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی صاحبان صنفی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.