پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف 3 کیلو هروئین در رشت
    11 تیر 1396 - 14:02
    شناسه : 62180
    0

    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف 3کیلوگرم هروئین در شهرستان رشت خبر داد. “احداله احدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، بررسی موضوع در دستور کار […]

    پ
    پ

    - کشف 3 کیلو هروئین در رشت - رشت
    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف 3کیلوگرم هروئین در شهرستان رشت خبر داد.

    “احداله احدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
    این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از اطلاع از صحت موضوع، با تعقیب سرنخ ها موفق به شناسایی متهم شدند.
    وی با اشاره به اینکه ماموران عملیات ویژه خودروی سواری متهم 45 ساله را در شهرستان رشت متوقف کردند، اظهار داشت:در بازرسی از خودرو تیبا، 3 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط شد.
    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با تاکید بر دستگیری متهم به همراه 3 همدست 38، 35 و 40 ساله و معرفی آنان به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی، خاطرنشان کرد: شماره تلفن 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم شریف گیلان درحوزه مواد مخدر است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.