جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دادستان عمومی و انقلاب شهرستان املش معارفه شد
    11 تیر 1396 - 17:46
    شناسه : 62301
    0

    مراسم تودیع ومعارفه دادستان عمومی وانقلاب شهرستان املش با حضور فرماندار املش ، حجت الاسلام والمسلمین رضازاده معاون رئیس کل دادگستری استان گیلان ، ،معاون فرماندار،امام جمعه موقت و مدیران ادارات و نهادها برگزار شد. به گزارش گروه دریافت خبر «بامردم»، آیین تودیع و معارفه دادستان شهرستان املش روز یکشنبه 11 تیر در محل سالن […]

    پ
    پ

    2154 - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان املش معارفه شد - املش

    مراسم تودیع ومعارفه دادستان عمومی وانقلاب شهرستان املش با حضور فرماندار املش ، حجت الاسلام والمسلمین رضازاده معاون رئیس کل دادگستری استان گیلان ، ،معاون فرماندار،امام جمعه موقت و مدیران ادارات و نهادها برگزار شد.

    به گزارش گروه دریافت خبر «بامردم»، آیین تودیع و معارفه دادستان شهرستان املش روز یکشنبه 11 تیر در محل سالن کانون معصومیه(س) املش با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضازاده معاون رئیس کل دادگستری استان گیلان و اقشار مختلف مردم ، مدیران و اهالی دستگاه قضا برگزار شد.

    در این مراسم یونس محمودی فرماندار املش طی سخنانی از خدمات 12 ساله جنت رستمی دادستان پیشین تقدیر و تشکر کرد و به آقای رضوی دریاکناری بعنوان دادستان جدید شهرستان املش تبریک گفت.

    نماینده عالی دولت در شهرستان افزود : هفته ای که در آن قرار داریم ، هفته قوه قضائیه است این ایام را به همه قضات ، و کارکنان دستگاه قضا تبریک عرض میکنم و شهادت بزرگ معمار دستگاه قضا سیدالشهداء انقلاب اسلامی ، شهید مظلوم دکتر بهشتی را به همه شما و ملت شریف ایران تسلیت میگویم.

    محمودی تصریح کرد : جابجای ها و انتقال مناصب در جمهوری اسلامی یک اصل مترقی و پذیرفته شده است و این عمل در جهت ارتقاء ، رشد و بالندگی جامعه یک ضرورت است.

    وی اضافه کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت ها یک امانت و ودیعه الهی برای هرچه بیشتر خدمت گزاری به جامعه اسلامی ست چون احکام و مسئولیت ها یک امر مجازی و اعتباری است و حقیقی نیست ، اگر غیر ازین باشد متضرر و دچار خسران هستیم.

    رئیس شورای تأمین شهرستان با اشاره به آیات قرآن و روایات تاریخی گفت : خلافت خدا بر روی زمین مستلزم علم ، عمل ، یقین ، تهذیب و استبصار است که لازمه ارسال احکام حقه الهی در منظر و مرئی عدل الهی است .تقبل و پذیرش خلافت از سوی حضرت داود و حضرت سلیمان(سلام ا… علیهم) بمنزله تجمیع حکمیت و عقلانیت و قضاوت ممزوج بود یعنی همه انبیاء تشریعی و تبلیغی برای دعوت آحاد ملت و اقوام جز یکتا پرستی و اقامه عهدل چیز دیگری نبوده است .

    عدل بعنوان یک رکن مهم در عرصه های تصمیم گیری و تصمیم سازی است.

    معنای عدل در منظر معارف اسلامی به معنای توزیع ثروت و قدرت مساوی در میان مردم نیست در واقع عدل به معنای هرچیزی در سر جای خود قرار گرفتن است.

    بنایراین دعوت همه ائمه و اوصیاو انبیای الهی جز اقامه عدل و تبیین انزال کتب نبوده است.

    وی در ادامه تصریح کرد : قوای سه گانه نظام در جمهوری اسلامی ضمن پذیرش و تمکین بر استقلال و تفکیک مسئولیت ها در کمال برادری ، برابری و همکاری در تعامل هستند ، ما نیز توانستیم در این شهرستان ضمن رعایت حدود و ثغور و با همکاری همه دستگاه ها در عین تعامل سیاست های دولت را در ابعاد مختلف به منصه ظهور و بروز برسانیم.

    محمودی افزود: به تبع این تعامل در شهرستان املش همه نیروها و قوای نظامی ، امنیتی ، اطلاعاتی و دیگر نهادها با نهایت دوستی و مودت و درکنار یکدیگر به مسئولیت های خود مشغول و در حال خدمتگزاری هستند و از این جهت به جرأت میتوان گفت با همکاری این دستگاه ها شهرستان املش یکی از امن ترین شهرستانهای شرق گیلان است.

    محمودی گفت : شورای تأمین بعنوان مهمترین ، عالیترین و موثرترین مجمع تصمیم ساز امنیتی در هر شهرستان است بدیهی است که اتخاذ سیاست های فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی و استراتژیکی در پرتو امنیت میسور و ممکن است و این امنیت است که میتواند سرمایه گذاری فکری ، فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی را در اطراف و اکناف این کشور بهمراه بیاورد.

    فرماندار املش در پایان بار دیگر از زحمات و خدمات آقای جنت رستمی دادستان پیشین عمومی و انقلاب شهرستان تقدیر و تشکر کرد و به آقای رضوی دریاکناری بعنوان دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان املش تبریک گفت.
    روابط عمومی فرمانداری املش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.