یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41474 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 13 شهرستان گیلان میزبان برگزاری مسابقات معارف قرآن کریم
    12 تیر 1396 - 13:43
    شناسه : 62415
    0

    مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از برگزاری مسابقات رشته های معارف قرآن کریم در 13 شهرستان استان خبر داد. به گزارش «بامردم»، حجت الاسلام و المسلمین ولی عادلی، افزود:مرحله شهرستانی این مسابقه ها با شرکت افزون بر 500 علاقمند پنجشنبه این هفته برگزار می شود. به گفته وی این مسابقات در رشته های تفسیر […]

    پ
    پ

    عادلی - 13 شهرستان گیلان میزبان برگزاری مسابقات معارف قرآن کریم -

    مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از برگزاری مسابقات رشته های معارف قرآن کریم در 13 شهرستان استان خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، حجت الاسلام و المسلمین ولی عادلی، افزود:مرحله شهرستانی این مسابقه ها با شرکت افزون بر 500 علاقمند پنجشنبه این هفته برگزار می شود.

    به گفته وی این مسابقات در رشته های تفسیر قرآن کریم (تفسیر سوره های رعد و یوسف)، حفظ موضوعی قرآن کریم (با موضوع رویکرد سبک زندگی) و حفظ معارف و احادیث (از کتاب حکمت نهج البلاغه) برگزار می شود.
    مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان بیان داشت: برگزیدگان مرحله شهرستانی این مسابقات به رقابت های استانی و برگزیدگان مرحله استانی به مسابقه های کشوری راه می یابند.
    وی خاطر نشان کرد: این مسابقات به دنبال احساس نیاز برای ترویج بیشتر و بهتر معارف قرآنی ،فهم بهتر آیات و مفاهیم نورانی قرآن کریم و انس افراد جامعه با آن برگزار می شود.
    برگزاری مسابقات قرآنی از برنامه های اوقاف و امور خیریه استان گیلان است که در طول سال در مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود.

    ایرنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.