×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

جشن و سخنرانی ستاد مرکزی دکتر روحانی در لاهیجان 25 - انتقاد نباید تبدیل به توهین و تخریب شود | جریانات سیاسی به‌دنبال دشمنی با یکدیگر نباشند - انتقاد

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط ملتهب منطقه گفت که جریانات سیاسی در داخل نباید به دنبال دشمنی با یکدیگر باشند.

به گزارش «بامردم»، مهرداد لاهوتی،نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:به اعتقاد من همیشه باید فضای انتقاد در جامعه وجود داشته باشد و نباید فضا را محدود کرد،چرا که طرح انتقادات می‌تواند در تصمیم‌سازی درست موثر باشد.اما آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که انتقاد چارچوب‌هایی دارد و نباید تبدیل به توهین و تخریب شود.

وی افزود:برخی تحرکاتی که از سوی جریانات سیاسی مشاهده می‌شود از انتقاد فاصله گرفته و در واقع نوعی آسیب به اصل اهدافی است که نظام جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌کند.همه جریانات سیاسی در کشور هدفشان تعالی نظام است اگرچه ممکن است راه‌های متفاوتی را برای دستیابی به این هدف تعریف کنند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس ادامه داد:مثلا در بحث مذاکرات همه ما آمریکا را دشمن خود می‌دانیم که ۱۷ هزار شهید ترور به ما تحمیل کرده است. آنها هواپیمای مسافربری ما را روی آسمان زدند و به فرمانده ناوشان مدال افتخار دادند اما وقتی نظام به فهم مشترکی رسیده که باید وارد گفت‌وگو شویم دیگر این بحث مربوط به یک دولت نیست.تمامی موارد در این زمینه باید به تصویب شورای عالی امنیت ملی برسد و مصوبات شورا هم باید به تأیید رهبری برسد.

لاهوتی خاطرنشان کرد:ما باید در کنار هم برای رسیدن به هدف اصلی که تعالی نظام است تلاش کنیم و در این مسیر یکدیگر را تحمل کنیم.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد:در شرایطی که تنها کشور امن منطقه،ایران است و به دلیل برخورداری از این امنیت مورد هدف دشمنان قرار دارد نباید خودمان در داخل با یکدیگر دشمنی کنیم و فضا را به سمت ناآرامی‌های داخلی سوق دهیم.

ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.