پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41351 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • واگذاری یک هزار فقره اسناد املاک علوی به محرومین شرق گیلان
    12 تیر 1396 - 15:24
    شناسه : 62452
    0

    مدیرکل اموال و املاک گیلان گفت: واگذاری یک هزار فقره اسناد املاک علوی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در مسجد ابیض روستای میانده چابکسر صورت گرفت. حمیدرضا نادمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، با اشاره به واگذاری املاک علوی به محرومان و واجدان شرایط، اظهار کرد: در اجرای منویات مقام معظم […]

    پ
    پ

    مدیرکل اموال و املاک گیلان گفت: واگذاری یک هزار فقره اسناد املاک علوی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در مسجد ابیض روستای میانده چابکسر صورت گرفت.

    حمیدرضا نادمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، با اشاره به واگذاری املاک علوی به محرومان و واجدان شرایط، اظهار کرد: در اجرای منویات مقام معظم رهبری یک هزار فقره اسناد املاک علوی به‌ صورت رایگان به مردم محروم شرق گیلان واگذاری شد.

    مدیرکل اموال و املاک استان گیلان افزود:واگذاری این اسناد امروز با حضور محمد سعیدی کیا، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در مسجد ابیض روستای میانده چابکسر صورت گرفت.

    وی مساحت مجموع این املاک را ۲۹۵ هزار و ۴۸۰ مترمربع معادل ۲۹.۵ هکتار اعلام کرد و مبلغ کارشناسی شده آن را حدود ۴۲ میلیارد تومان دانست.

    این مقام مسئول واگذاری اخیر را چهارمین مرحله واگذاری اسناد املاک علوی به افراد نیازمند شرق گیلان در رودسر طی سه سال گذشته خواند و تصریح کرد:تاکنون تعداد ۸۰۰ فقره اسناد در بازنشین بخش رحیم‌آباد، ۵۰۰ فقره در قاسم ‌آباد علیا در بخش چابکسر و یک هزار فقره در واجارگاه در بخش کلاچای در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری واگذار شده است.

    نادمی عنوان کرد:مجموع اسناد واگذاری شده در چهار مرحله ۳ هزار و ۳۰۰ فقره به مساحت تقریبی یک‌ میلیون و ۱۱۳ هزار مترمربع بوده که مبلغ کارشناسی شده آن حدود ۱۱۷ میلیارد تومان برآورد شده است.

    مدیرکل اموال و املاک گیلان از همکاری خوب همه نهادها و سازمان ها برای اجرای طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان بر اساس منویات مقام معظم رهبری قدردانی و خاطرنشان کرد: تالش از دیگر شهرستان‌های استان است که با توجه به ظرفیت های بنیاد مستضعفان برای اجرای طرح محرومیت زدایی واگذاری اسناد در آن تلاش خواهیم کرد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.