جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کاش ١٠ دقیقه زمان خود را براى آشنایى با ایده و طرحى فرهنگى مى گذاشتید
    13 تیر 1396 - 13:22
    شناسه : 62963
    0

    کاش ١٠ دقیقه زمان خود را براى آشنایى با ایده و طرحى فرهنگى مى گذاشتید «بامردم»| “سخنى با دکتر آشنا مشاور فرهنگى رییس جمهور” به نام خدا جناب آقاى دکتر آشنا مشاور فرهنگى رییس محترم جمهور با سلام و عرض ادب شما که اینهمه دغدغه رشد، توسعه و آبادانى کشور را دارید بعد از دست […]

    پ
    پ

    کاش ١٠ دقیقه زمان خود را براى آشنایى با ایده و طرحى فرهنگى مى گذاشتید

    «بامردم»| “سخنى با دکتر آشنا مشاور فرهنگى رییس جمهور”

    به نام خدا
    جناب آقاى دکتر آشنا مشاور فرهنگى رییس محترم جمهور
    با سلام و عرض ادب
    شما که اینهمه دغدغه رشد، توسعه و آبادانى کشور را دارید بعد از دست بوسى یکى از بزرگان کشور نیز گفته اید به خاطر آن حاضرید بارها دست بوسى کنید؛
    پس چرا طى سه سال گذشته حتى یکبار پاسخ تلفنها و ایمیلهاى بنده را ندادید؟
    به اطلاع حضرت عالى مى رساند اینجانب طى سه سال گذشته بیش از ٣٠ الى ۴٠ بار با دفتر شما تماس تلفنى گرفتم و خواستار گفتگوى تلفنى و یا ملاقات با شما بودم و دهها ایمیل نیز جهت این موضوع و تشریح کارم ارسال نمودم.
    اما دریغ، دریغ از ….
    کاش ١٠ دقیقه زمان خود را براى آشنایى با ایده و طرحى فرهنگى مى گذاشتید که با اجراى آن، درصد بسیار بالایى از معضلات و مشکلات کشور کاهش یافته و به آرامش، توسعه و آبادانى کشور کمک کرده و تاثیر مثبت شایانى خواهد داشت.
    بعید به نظر مى رسد شما با توجه به سوابق کارنامه کارى که دارید آنقدر بر کارکنان خود إشراف نداشته باشید و از تماسهاى من بی اطلاع مانده باشید.
    البته احتمالا شما دست بوسى براى پیشرفت را براى صاحب منصبان، ذى نفوذان و صاحبان قدرت مى گذارید نه براى گوش دادن و یارى رساندن به جوانان و نخبگان رنج کشیده و بى صاحب میهن.
    آقاى دکتر وطن براى توسعه و پیشرفت به دست بوسى نیازى ندارد به کار و تلاش، صداقت و راستى، مهر و عطوفت به رشد آگاهى و دانایى نیاز دارد.
    اگر بیدار شدید و به خود واقعى آمدید
    ما فرزندان میهن براى میهن هستیم.

    فرزند میهن: داریوش کشاورز- شیراز

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.