شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری سارق احشام در آستانه اشرفیه
    13 تیر 1396 - 13:42
    شناسه : 62992
    0

    فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه ازدستگیری سارق سابقه دار احشام در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “منوچهر محبوبی” با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر سرقت 3 راس گوسفند و 2 راس گوساله در یکی از روستا های این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. این مقام انتظامی […]

    پ
    پ

    احشام آستانه اشرفیه - دستگیری سارق احشام در آستانه اشرفیه - آستانه اشرفیه
    فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه ازدستگیری سارق سابقه دار احشام در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ “منوچهر محبوبی” با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر سرقت 3 راس گوسفند و 2 راس گوساله در یکی از روستا های این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با تعقیب سرنخ ها موفق به شناسایی متهم شدند، اظهار داشت: متهم 35 ساله در مخفیگاه اش در روستای نوشر دستگیر شد.
    وی با اشاره به اینکه متهم در بررسی فنی پلیس به 5 فقره سرقت احشام و در مجموع 14 راس گاو و گوسفند در شهرهای مختلف استان گیلان اعتراف کرد، افزود: متهم از سارقان سابقه دار و دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر بوده است.
    سرهنگ محبوبی با تاکید بر معرفی متهم به مقام قضایی برای سیر مراحل قانونی،ازروستائیان خواست تاضمن ایمن سازی منازل وجلوگیری ازرهاسازی احشام درمراتع وجنگل هافرصت سواستفاده به سارقین را ندهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.