سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41418 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری 3 سارق در شهرستان لنگرود
    14 تیر 1396 - 12:51
    شناسه : 63353
    0

    فرمانده انتظامی لنگرود از کشف 2 دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری 3 سارق در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “حسین نیک فرد”با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه انتظامی دیوشل در مسیر لاهیجان به لنگرود با مشاهده رانندگی نامتعارف و مخاطره آمیز یک راننده، دستور توقف یک خودروی سواری پراید را صادر کردند. این […]

    پ
    پ

    - دستگیری 3 سارق در شهرستان لنگرود - دستگیر
    فرمانده انتظامی لنگرود از کشف 2 دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری 3 سارق در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ “حسین نیک فرد”با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه انتظامی دیوشل در مسیر لاهیجان به لنگرود با مشاهده رانندگی نامتعارف و مخاطره آمیز یک راننده، دستور توقف یک خودروی سواری پراید را صادر کردند.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه در استعلام اولیه سرقتی بودن خودرو مشخص شد، تصریح کرد: راننده 25 ساله این خودرو که خانمی اهل و ساکن ارومیه بود، دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
    فرمانده انتظامی لنگرود همچنین از کشف یک دستگاه خودروی وانت پراید سرقتی و دستگیری 2 سارق در عملیاتی دیگر در این شهرستان خبر داد.
    سرهنگ نیک‌فرد با اشاره به اینکه ماموران پاسگاه انتظامی دیوشل با انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی وانت پراید مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند، اظهار داشت: در بررسی ها مشخص شد این خودرو در استان گلستان به سرقت رفته است.
    این مقام انتظامی با تاکید بر دستگیری دو متهم 32 و 34 ساله از این خودرو، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.