جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش 46 درصدی کشفیات مواد مخدر استان گیلان
    14 تیر 1396 - 12:49
    شناسه : 63354
    0

    جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از افزایش 46 درصدی کشفیات مواد مخدر استان از شروع سال 1396 نسبت به زمان مشابه در سال گذشته خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مهرداد مهرگان” در تشریح پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، گفت:‌ پلیس اساسا دو […]

    پ
    پ

    مهرگان - افزایش 46 درصدی کشفیات مواد مخدر استان گیلان - استان گیلان
    جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از افزایش 46 درصدی کشفیات مواد مخدر استان از شروع سال 1396 نسبت به زمان مشابه در سال گذشته خبر داد.

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مهرداد مهرگان” در تشریح پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، گفت:‌ پلیس اساسا دو رویکرد اجتماعی و انتظامی را در مقابله با مواد مخدر دنبال می کند.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس در رویکرد اجتماعی به دنبال فرهنگ‌سازی برای خانواده‌ها و به ویژه جوان‌ها برای دور شدن از مواد مخدر است، اظهار داشت: در رویکرد انتظامی، برخورد جدی با تهیه و عرضه مواد مخدر در دستور کار قرار دارد.
    وی متلاشی کردن باندهای بزرگ قاچاق مواد مخدر و همچنین مقابله با خرده فروشان مواد را از سیاست های مهم پلیس برشمرد و افزود:‌طرح والعادیات برای جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی نقاط آلوده، نتایج مثبتی به همراه داشته است.
    جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با تاکید بر برنامه جامعه پلیس برای مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: از شروع سال 96 یک تن مواد مخدر توسط ماموران انتظامی استان کشف و ضبط شده است.
    سرهنگ مهرگان با تاکید بر رشد 46 درصدی کشف مواد مخدر از شروع سال نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، خاطرنشان کرد:‌ اقدامات قاطع و مستمر برای انهدام باندهای توزیع کننده مواد مخدر در جهت برقراری احساس امنیت برای شهروندان با جدیت دنبال می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.