پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سه محموله مواد لبنی فاسد در آستارا کشف شد
    14 تیر 1396 - 12:57
    شناسه : 63365
    0

    فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از کشف و ضبط سه محموله مواد لبنی فاسد در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “رسول عزیزی” در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی قلعه در راستای اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه پیکان وانت و دو […]

    پ
    پ

    لبنی فاسد درآستارا - سه محموله مواد لبنی فاسد در آستارا کشف شد - آستارا
    فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از کشف و ضبط سه محموله مواد لبنی فاسد در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ “رسول عزیزی” در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی قلعه در راستای اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه پیکان وانت و دو دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و در بازرسی از این خودروها زیادی مواد لبنی فاسد کشف کردند.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی در بازرسی از این خودروها، 300 کیلوگرم کره،280 لیتر شیر و 850 لیتر دوغ محلی فاقد مجوز و فاسد را کشف کردند، افزود: مواد لبنی کشف شده با تشکیل پرونده به شبکه بهداشت و درمان شهرستان تحویل داده شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه اقدامات قانونی در خصوص رانندگان متخلف صورت گرفته، از مردم خواست: هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.