×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

کفاشیان1-400x300علی کفاشیان از حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال انصراف داد. رییس فدارسیون فوتبال ایران که محتمل ترین گزینه برای انتخاب به عنوان رییس به حساب می آند امروز اعلام کرد که در این انتخابات شرکت نخواهد کرد.

به گزارش با مردم، او در شرایطی از حضور در انتخابات انصراف داد که تا ساعاتی پیش به نظر می رسید هنوز نمی تواند تصمیم درست یا غلط را در مورد حضورش در انتخابات بگیرد.

علی کفاشیان پیش از این بارها گفته بود که می خواهد به عنوان رییس در فدراسیون فوتبال ۴ سال دیگر بماند و کارهایش را به اتمام برساند. با این همه از چند هفته قبل از روز ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال شایعه هایی غیرموثق در مورد عدم حضور او در انتخابات شنیده می شد. شایعاتی که به حضور سازمان بازرسی در دفتر کفاشیان هم اشاره می کرد. امیرعابدینی اما امروز به ایسنا گفته که به خاطر اساسنامه فدراسیون فوتبال ، علی کفاشیان از سازمان بازرسی اجازه حضور در انتخابات را پیدا نکرده است.

کفاشیان اما در این مدت به هیچ وجه شایعه عدم حضورش را تایید نکرده بود اما بارها زمانی که شنیده می شد دولت با او اختلاف نظر دارد گفته بود:« اگر حضور من را نمی خواهید بگویید تا خودم کنار بکشم» رییس فدراسیون فوتبال هرچند بارها این مساله را عنوان کرده بود اما به نظر می رسد حالا این نقل قول به گوش کفاشیان رسیده که در انتخابات شرکت نکند.یا حداقل او نتوانسته موانع حضورش در انتخابات را برطرف کند. منابع آگاه فوتبال در طول هفته گذشته از تلاش ادامه دار کفاشیان برای حضور در انتخابات خبر می دادند تلاش هایی که به نظر به نتیجه نرسیده است. 

او  دیروز  خبرکناره گیری اش را از انتخابات اعلام کرد و به ایسنا گفت که فرصت را به سایر نامزدها خواهد داد.

عصر ایران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.