×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

دیدار اعضای شورای شهر با شهردار 1 - دیدار اعضای شورای شهر با شهردار و کارکنان شهرداری لاهیجان - اعضا
اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در شهرداری لاهیجان، به شهردار و کارکنان شهرداری روز شهرداری ها و دهیاری ها را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان به «بامردم»،، اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در شهرداری لاهیجان، و اهدای گل و لوح تقدیر به شهردار، این روز را به شهردار و کارکنان شهرداری تبریک گفتند.
در متن لوح تقدیر آمده است:
نامگذاری ۱۴ تیرماه به عنوان روز “شهرداری و دهیاری” اقدامی ارزنده و فرصتی است مغتنم تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.
این روز فرخنده را به کلیه شهرداران و دهیاران ارجمند شهرستان لاهیجان علی الخصوص شهردارمحترم و کارکنان خدوم شهرداری لاهیجان تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون همگان را از درگاه پروردگار متعال خواستاریم.

دیدار اعضای شورای شهر با شهردار 2 - دیدار اعضای شورای شهر با شهردار و کارکنان شهرداری لاهیجان - اعضا دیدار اعضای شورای شهر با شهردار 3 - دیدار اعضای شورای شهر با شهردار و کارکنان شهرداری لاهیجان - اعضا دیدار اعضای شورای شهر با شهردار 4 - دیدار اعضای شورای شهر با شهردار و کارکنان شهرداری لاهیجان - اعضا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.