×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

سید محمدی - عده ای بنا ندارند خدمات دولت را ببینند -

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تالش در همایش تجلیل از دهیاران و گرامیداشت روزدهیار در سخنانی با گرامیداشت این روز گفت : نقش سازنده وتاثیر گذار دهیاران در رشد وتوسعه وآبادانی روستاها بر هیچ کسی پوشیده نیست .

به گزارش «بامردم»، وی افزود: امروزه دهیاران محرکی قوی برای چرخیدن چرخ عمران وآبادانی روستاها به شمار می روند واین دهیاران هستند که در صف اول ارتباط روستانشینان با دولتمردان مسولیت تلاش برای توسعه وابادانی روستاها را به عهده دارند .

سید محمدی گفت: دهیاران بازوان اجرایی دولت در روستاها هستند .
معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری تالش در ادامه با بیان خدمات دولت تدبیر وامید برای ارتقا سطح زندگی روستاییان عزیز وتوجه به روستاها گفت: علیرعم مشکلات ومحدودیتهای اعتباری دولت تدبیر وامید بیشترین توجه واقدامات را برای رشد وابادانی روستاها داشته است.
سید محمدی گفت : در طی این چهار سال دولت تدبیر وامید شاخصهای آماری توسعه وعمران در روستاهای شهرستان رشد قابل توجهی داشته است وخوشبختانه مردم فهیم شهرستان نیز با درک این اقدامات در انتخابات ریاست جمهوری علیرغم تبلیغاتهای مسموم علیه دولت ، فریب شعارها و وعده های مالی افزایش یارانه ها را نخورده وبا رای به اندیشه وتفکر تدبیر وامید پاسخ بزرگی به تبلیغاتهای عوام فریبانه دادند .
معاون سیاسی فرمانداری تالش با اشاره به اینکه دولت تدبیر وامید از همان اغاز بکار تاکنون بیشترین هجمه ها وتخریب ها را به خو د دیده است گفت :گویی عده ای عامدانه سر ناسازگاری با دولت داشته و به هر شکل ممکن می خواهند‌چوب لای چرخ دولت بگدارند واقعا باید گفت دولت مظلوم است و در اینجا ما وظیفه داریم به عنوان نیروهای دولت صادقانه ومجاهدانه برای‌مردم وتحقق برنامه های آن کار کنیم .
وی خطاب به دهیاران گفت : شما دهیاران در روستاها زبان گویای دولت تدبیر وامید در بیان خدمات به مردم باشید چرا که هر چقدر اگاهی های عمومی بیشتر باشد مشارکت وهمراهی مردم با دولت‌ونظام بیشتر خواهد بود.
وی افزود: مسولین باید قدر مردم را که حماسه حضور چهل ویک میلیونی را خلق کرده وبرای نظام اقتدار وافتخار در عرصه بین المللی کسب کردند را بدانند امروز انتخابات تمام شده است ودولت تدبیر وامید همانگونه که دکتر روحانی در تبلیعات‌انتخاباتی خود گفت دولت‌صد در صدی است ومتعلق به همه‌مردم است .
وی گفت: امروز وقت آن است بی توجه به تخریب های عامدانه با تقویت یکدیگر تلاش کنیم مشکلات مردم را کاسته وزمینه های اجرایی شدن برنامه های دولت را فراهم کنیم .
سید محمدی با اشاره به نتیجه دادن برجام وتلاشهای سرداران دیپلماسی کشور گفت : آنهاییکه تحمل موفقیت های دولت را ندارند این روزها چشمان خود را به حضور قدرتهای بزرگ اقتصادی دنیا در کشور وعقد قرار دادهای بزرگ که نتیجه برجام است بسته وآن را تخریب می کنند.
وی افزود :حضور وعقد قرار داد شرکت توتال به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای نفتی دنیا با ایران که که میلیونها دلار سود وصد ها هزار اشتغال برای کشور خواهد داشت وهمچنین قرار داد پتروشیمی با کشور ژاپن وقرار داد خط اهن سریع السیر با ایتالیا همه نشان دهنده نتایج برجام وحرکت دادن‌کشور درمسیر رشد وتوسعه با درایت رئیس جمهور محترم است .
لازم به اشاره است در مراسم تجلیل از دهیاران تالش که امروز همزمان با روز دهیار در محل سالن ارشاد اسلامی برگزار شدو از تعداد ۴۰ دهیار فعال ونمونه شهرستان تجلیل بعمل امد
شهرستان تالش دارای ۱۹۲ دهیار می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.