جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41449 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف بیش از 20 کیلو حشیش در لاهیجان
    15 تیر 1396 - 12:46
    شناسه : 63653
    0

    فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از 20 کیلو گرم  حشیش در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “محمود قاسمی”  با اعلام این خبر گفت: در پی کسب اخبار و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت یک باند سوداگر مرگ و جابجایی و فروش مواد مخدر  در شهرستان، بررسی موضوع در […]

    پ
    پ

    بیش از 20 کیلو حشیش در لاهیجان - کشف بیش از 20 کیلو حشیش در لاهیجان - حشیش

    فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از 20 کیلو گرم  حشیش در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ “محمود قاسمی”  با اعلام این خبر گفت: در پی کسب اخبار و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت یک باند سوداگر مرگ و جابجایی و فروش مواد مخدر  در شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس  قرار گرفت.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی با تعقیب سرنخ‌ها، یک متهم 48 ساله را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند، اظهار داشت: پلیس با زیرنظر گرفتن این متهم، موفق به کشف محل نگهداری مواد مخدر شد.
    وی با تصریح بر اینکه ماموران در یک عملیات غافلگیرکننده متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این متهم، 20 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع حشیش، یک قبض اسلحه شکاری و 12 دستگاه تجهیزات دریافت ماهواره کشف و ضبط شد.
    فرمانده انتظامی لاهیجان با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی برای سیر مراحل قانونی، خاطرنشان کرد: امروزه مواد مخدر به عنوان یک مشکل بزرگ زمینه ساز بسیاری از ناهنجاری بوده و هر شهروندی در راه مبارزه با این بلای خانمان سوز مسئول است.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.