به گزارش «بامردم»، اوایل هفته گذشته اهالی یکی از منطقه‌های ایلام با صدای شلیک گلوله هراسان از خانه‌هایشان بیرون آمدند. در حیاط خانه همسایه باز بود و صدای فریاد از داخل خانه به گوش می‌رسید. اهالی محل هنوز در شوک صدای تیراندازی بودند که مرد جوانی را اسلحه به دست دیدند که از خانه خارج شد. مرد جوان اسلحه به دست که برای اهالی محل آشنا بود، ترس را بر وجود آنها انداخت و موفق نشدند او را دستگیر کنند.

با فرار مرد جوان به نام حسام، اهالی محل به دنبال سر و صدایی که از داخل حیاط خانه ویلایی به گوش می‌رسید خود را به آنجا رساندند و با جسد یکی از دخترهای صاحبخانه مواجه شدند.

جسد داخل حیاط باعث شد تا یکی از اهالی با پلیس تماس بگیرد. به این ترتیب کارآگاهان پلیس آگاهی استان ایلام وارد عمل شدند و تحقیقات در این خصوص آغاز شد.

ماموران با حضور در محل با جسد زنی حدود ۲۵ ساله مواجه شدند که با شلیک گلوله به قتل رسیده بود. به دستور بازپرس جنایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان به تحقیق از اهالی خانه پرداختند.

یکی از اهالی خانه در تحقیقات به افسر پرونده گفت: حسام عامل این جنایت است، او مردی عصبانی و شرور است و همیشه همسرش را اذیت می‌کرد. اشرف ـ همسر حسام ـ که از دست کارهای او خسته شده بود، سال گذشته با هزار بدبختی و مصیبت موفق شد از شوهرش طلاق بگیرد، اما حسام دست بردار نبود و مدام تهدید می‌کرد و پیغام می‌فرستاد و از اشرف می‌خواست سر زندگی‌اش برگردد. این ماجرا ادامه داشت تا این که امروز زنگ خانه به صدا درآمد و خواهر اشرف که برای مهمانی  به خانه پدرش آمده بود، غافل از حادثهپیش رویش در را باز کرد. زمانی که او در را باز کرد با چهره عصبانی و آشفته حسام مواجه شد. او با دیدن اسلحه در دست حسام ترسید و چند قدمی به عقب رفت. حسام از عصبانیت، کنترلی بر رفتارش نداشت و وقتی نتوانست به هدفش برسد، به سمت خواهرزنش تیراندازی کرد.

با مشخص شدن عامل جنایت، مشخصات متهم فراری به تمام واحدهای گشت پلیس آگاهی استان ایلام اعلام شد و کارآگاهان موفق شدند متهم جوان را در کمتر از دو ساعت دستگیر کنند.

متهم جوان زمانی که مقابل کارآگاهان جنایی قرار گرفت به جرم خود اعتراف کرد و مدعی شد خواهرزنش را به اشتباه و تنها از روی عصبانیت به قتل رسانده است.

سرهنگ حمید فتاحی، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در این باره عنوان کرد: متهم به قتل قصد داشت همسرش را دوباره به خانه بازگرداند و به همین دلیل به مقابل خانه پدرزن سابق خود رفت. اوکه از جواب رد همسر سابقش به خشم آمده بود به وسیله اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی کرد که در این بین خواهرزن سابقش به علت اصابت گلوله جان باخت.

وی افزود: با اعتراف حسام به قتل خواهرزنش؛ او با قرار بازداشت موقت روانه زندان  شد.

منبع:رکنا