شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آغاز عملیات رفع نقاط حادثه خیز در لاهیجان
    12 خرداد 1395 - 15:10
    شناسه : 6432
    0

     رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان لاهیجان از آغاز عملیات رفع نقاط حادثه خیز در محورهای رودبنه-چاف و لاهیجان-سیاهکل خبرداد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری بامردم از لاهیجان،  کاوه مجاوری با اعلام این خبر گفت: به منظور کاهش سوانح جاده ای و ارتقاء و تسهیل در ایمنی عبور و مرور درمحورهای لاهیجان، عملیات رفع 13 نقطه […]

    پ
    پ

    آغاز عملیات رفع نقاط حادثه خیز در لاهیجان

     رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان لاهیجان از آغاز عملیات رفع نقاط حادثه خیز در محورهای رودبنه-چاف و لاهیجان-سیاهکل خبرداد.

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری بامردم از لاهیجان،  کاوه مجاوری با اعلام این خبر گفت: به منظور کاهش سوانح جاده ای و ارتقاء و تسهیل در ایمنی عبور و مرور درمحورهای لاهیجان، عملیات رفع 13 نقطه از نقاط حادثه خیز در محورهای رودبنه-چاف و لاهیجان-سیاهکل آغاز شده است.

    وی تصریح کرد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات ملی ایمن سازی راه‌ها به مبلغی بالغ بر 1250میلیون تومان تامین شده است.

    مجاوری با اشاره به وجود تقاطع‌های آنتنی در مسیرهای لاهیجان به سیاهکل و رودبنه-چاف خاطرنشان کرد که وجود روستاها در حاشیه‌ی این مسیرها و منتهی شدن راه‌ها به آن ها باعث به وجود آمدن تقاطع هایی آنتنی می‌شود که این امر درصد پرحادثه بودن این محورها را افزایش داده لذا در تلاشیم تا با تعریض این تقاطع ها درطول محور،نقاط حادثه خیز آن را برطرف نماییم.

    رییس اداره راه و شهرسازی لاهیجان افزود: توسعه راه‌های شریانی و راه‌های روستایی و بهبود کیفیت جاده های موجود با دقت و حساسیت در این شهرستان انجام گرفته و این امر موجب تسهیل در رفت و آمد مردم شده است.

    گفتنی است محورهای رودبنه-چاف و لاهیجان-سیاهکل از پرترددترین محورهای فرعی استان درایام تعطیل به ویژه فصل تابستان است و توریستی بودن این مناطق شرایط ویژه ای رابه این محورها بخشیده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.