جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • زن شکنجه گر داعش به هلاکت رسید
    19 تیر 1396 - 11:02
    شناسه : 64676
    0

    یک زن شکنجه گر داعشی که با گاز گرفتن، قربانیان را شکنجه می کرد همراه همسرش به هلاکت رسید. این منبع محلی امروز یک شنبه به شبکه خبری سومریه عراق گفت: “افراد ناشناس با حمله به منزل این شکنجه گر داعشی در مرکز شهر تلعفر در غرب موصل وی را به همراه همسرش به هلاکت […]

    پ
    پ

    یک زن شکنجه گر داعشی که با گاز گرفتن، قربانیان را شکنجه می کرد همراه همسرش به هلاکت رسید.

    این منبع محلی امروز یک شنبه به شبکه خبری سومریه عراق گفت: “افراد ناشناس با حمله به منزل این شکنجه گر داعشی در مرکز شهر تلعفر در غرب موصل وی را به همراه همسرش به هلاکت رساندند”.

    این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود گفت: “منطقه ای که منزل این شکنجه گر در آنجا قرار گرفته است پر است از پاسگاه ها و مقرهای داعشی و این امر، احتمال این که این حمله حساب شده و به منظور تسویه حساب های داخلی بین سرکرده های داعشی باشد را تقویت می کند؛ مخصوصا که همسر این شکنجه گر برادر یکی از سرکرده های محلی داعش است که چند هفته پیش، پس از صدور حکم راعدام علیه ویاز سوی دادگاه شرعی داعش فرار کرده بود. این دادگاه تحت سیطره سرکرده های عرب و خارجی داعش است”.

    گروه تروریستی داعش از ژوئن 2014 شهر تلعفر را که یکی از بزرگترین شهرهای نینواست اشغال کرد. این شهر اکنون از مهمترین پایگاه های این گروه تروریستی به حساب می آید.

    منبع: العالم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.