پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نوبت پاسخگوئی شورای شهر رشت کی فرا می رسد؟
    19 تیر 1396 - 15:44
    شناسه : 64841
    0

    ولی یک سوال اینجا باقی می ماند که وقتی یک سرپرست هنوز مهر امضایش خشک نشده باید وقت یک جلسه شورای رو به اتمام را برای گزارش دهی بگیرد ولی خود شورا در این چهارساله هیچ گزارش کاری را به رسانه ها و مردم ارائه نکرده است.  گیل خبر: یکصد و نود و پنجمین جلسه […]

    پ
    پ

    img 3545 resize - نوبت پاسخگوئی شورای شهر رشت کی فرا می رسد؟ -

    ولی یک سوال اینجا باقی می ماند که وقتی یک سرپرست هنوز مهر امضایش خشک نشده باید وقت یک جلسه شورای رو به اتمام را برای گزارش دهی بگیرد ولی خود شورا در این چهارساله هیچ گزارش کاری را به رسانه ها و مردم ارائه نکرده است.

     گیل خبر: یکصد و نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت صبح یکشنبه به صورت غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شدو وبنا به گفته سخنگوی شورا، سرپرست شهردار ی رشت برای ارائه گزارش در مدت سرپرستی خود در صحن حاضر شد و به ارائه گزارش پرداخت. فاطمه شیرزاد همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به طولانی شدن جلسه امروز شورا به دلیل حضور سرپرست شهرداری، بررسی پنج لایحه به جلسه بعدی شورا موکول شد.

    این که در فاصله کمتر از یک ماه تا پایان کار شورای چهارم مدام شاهد حضور سرپرست جدید شهرداری به شورا و همچنین طرح مطالبات مختلفی هستیم را کمتر کسی به آن پاسخ می دهد. همان طور که کمتر کسی می داند چرا شورای شهر باید برای جلسه گزارش دهی شهردار خود نیز جلسه غیرعلنی برگزار کند. ولی یک سوال اینجا باقی می ماند که وقتی یک سرپرست هنوز مهر امضایش خشک نشده باید وقت یک جلسه شورای رو به اتمام را برای گزارش دهی بگیرد ولی خود شورا در این چهارساله هیچ گزارش کاری را به رسانه ها و مردم ارائه نکرده است. بالاخره یکی باید از اعضای شورا بپرسد که خود شما دراین چهار سال جهت پرداخت به موقع حقوق کارکنان شهرداری چه کرده اید که همه چیز را به روزهای آخر و سرپرست شهرداری واگذار کرده اید؟ فارغ از این که سرپرست شهرداری چه کسی است آیا مگر او می تواند در این مدت معجزه ای کند و از عصای جادویی خود پول جدیدی را تزریق کند که روند پرداخت های نامرتب تنظیم شود.

    شورای شهر رشت در دوره چهارم در این روزهای آخر بیشتر از آن که نیازمند تصویب لوایح جدید یک فوریت و دو فوریت باشد و یا مدام از سرپرست شهرداری پاسخگویی بخواهد خود باید به افکار عمومی پاسخ دهد و هرچه برداشت کرده است را به مردم توضیح دهد. این شورا در حال پایان است و مردم می مانند هزاران طرح برجای مانده و افرادی که به هیچ کس پاسخگو نبودند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.