پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش دما و وزش باد گرم در گیلان طی دو روز پیش رو
    23 اسفند 1394 - 16:32
    شناسه : 649
    0

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از افزایش دما و وزش باد گرم در استان طی دو روز پیش رو (دوشنبه و سه شنبه) خبر داد.  به گزارش «با مردم»، مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده جوی کم و بیش ناپایدار در منطقه است و این شرایط جوی […]

    پ
    پ

    82000980-70588806سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از افزایش دما و وزش باد گرم در استان طی دو روز پیش رو (دوشنبه و سه شنبه) خبر داد.


     به گزارش «با مردم»، مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده جوی کم و بیش ناپایدار در منطقه است و این شرایط جوی در بعضی نقاط ، منجر به بارندگی خفیف می شود.

    وی آسمان امروز استان را ابری و مه آلود، بارندگی پراکنده، بتدریج از سمت غرب استان با کاهش ابر، ارتفاعات کمی ابری تا ابری عنوان کرد.
    غلامی برای فردا (دوشنبه) نیز آسمان گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری، در بعضی نقاط مه، گاهی رشد ابر، افزایش دما، طی عصر و شب وزش باد گرم (گاهی شدید) ، در بعضی نقاط رگبار و احتمال رعد و برق پیش بینی کرد.
    وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را مربوط به منجیل با ۱۶ درجه سلسیوس و کمینه دما را مربوط به جیرنده با دو درجه سلسیوس ذکر کرد.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته، به ترتیب ۱۴ و ۱۰ درجه سلسیوس ثبت شده است.
    وی اضافه کرد: بیشترین میزان بارندگی در گیلان در شبانه روز گذشته مربوط به بندرآستارا با ۱۰.۶ میلیمتر و پس از آن تالش با ۲.۷ میلیمتر بوده است.

    ایرنا/

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.