یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هتل سلامت در پارک بی‌بی یانلو توسط بخش خصوصی احداث می‌شود
    14 خرداد 1395 - 16:19
    شناسه : 6521
    0

     اختصاصی بامردم/ شهردار آستارا گفت: با توجه به چشم‌انداز زیبا و موقعیت گردشگری در شهرستان آستارا هتل سلامت در پارک بی بی یانلو توسط بخش خصوصی احداث می‌شود . برج‌علی‌‌ کوهی شهردار آستارا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بامردم گفت‌: پارک بی‌بی یانلو به مساحت‌ 1500 متر مربع می‌باشد که استقبال سرمایه‌گذاران از این پارک باعث […]

    پ
    پ

    photo_2016-06-02_21-39-19

     اختصاصی بامردم/ شهردار آستارا گفت: با توجه به چشم‌انداز زیبا و موقعیت گردشگری در شهرستان آستارا هتل سلامت در پارک بی بی یانلو توسط بخش خصوصی احداث می‌شود .

    برج‌علی‌‌ کوهی شهردار آستارا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بامردم گفت‌: پارک بی‌بی یانلو به مساحت‌ 1500 متر مربع می‌باشد که استقبال سرمایه‌گذاران از این پارک باعث شد تا در این مکان هتل سلامت با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان‌ توسط بخش خصوصی احداث شود.

    شهردار آستارا افزود‌: سرمایه‌گذارانی که‌ بخواهد در شهر آستارا سرمایه‌گذاری کنند فرش قرمز برایشان پهن می‌کنیم و تعامل شهرداری و شورای شهر آستارا نیز در این راستا اهتمام ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در شهر استارا فراهم خواهد‌کرد.

    شهردار آستارا تصریح کرد‌: برای بانوان آستارایی پارک بانوان با اعتبار 15 میلیارد ریال در حال احداث است و در تلاش هستیم تا در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

    کوهی متذکر شد:  بودجه عمرانی شهرداری آستارا 10 میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است که امیدواریم  ریل خدمت و سازندگی در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در شهر آستارا پویا و شکوفاتراز سال گذشته شود.

    شهردار آستارا در پایان گفت: طرح سالم‌سازی دریا آستارا 10 هکتار می‌باشد که یکی از طرح‌های موفق سواحل شمال کشور می‌باشد و کلیه  امکانات به روز در آن آماده و مهیا است.

    خبرنگار خبر گزاری بامردم ابوالفضل شکری

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.