جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ۲ کشته و ۲ مجروح در تصادف رانندگی در گیلان
    20 تیر 1396 - 14:54
    شناسه : 65224
    0

    واژگونی پژو 206 وهمچنین برخورد دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر متأسفانه دو کشته و دو مجروح در محورهای مواصلاتی استان گیلان بر جای گذاشت. سرهنگ “حسین محمدپور” با بیان این مطلب افزود: در ساعت 20:00 روز گذشته یک دستگاه پژو 206 که در محور ییلاقی ماسال در حال تردد بود به علت عدم توانایی در […]

    پ
    پ

    1 - ۲ کشته و ۲ مجروح در تصادف رانندگی در گیلان - برخورد

    واژگونی پژو 206 وهمچنین برخورد دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر متأسفانه دو کشته و دو مجروح در محورهای مواصلاتی استان گیلان بر جای گذاشت.

    سرهنگ “حسین محمدپور” با بیان این مطلب افزود: در ساعت 20:00 روز گذشته یک دستگاه پژو 206 که در محور ییلاقی ماسال در حال تردد بود به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه در پی این واژگونی سرنشین خودرو (مرد32 ساله) به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و راننده ( خانم 37 ساله ) راهی بیمارستان شد، بیان داشت: در حادثه دوم که در ساعت 23:00 در محور فومن به باغبانان رخ داد، یک دستگاه موتورسیکلت که در حال تردد بود به علت انحراف به چپ با یک دستگاه موتور سیکلت دیگر برخورد کرد.
    رئیس پلیس راه استان ادامه داد: در اثر این برخورد ترکنشین موتورسیکلت (مرد 52 ساله) به علت شدت جراحات وارده در دم جانباخت و راکب موتور دیگر مردی 22 ساله به بیمارستان منتقل شد.
    سرهنگ محمدپور در پایان با شاره به اینکه رانندگی با صبر و حوصله و دوری از شتابزدگی و همچنین به همراه داشتن کلاه ایمنی برای راکبان و سرنشینان موتور می تواند از وقوع چنین حوادث جبران ناپذیری جلوگیری کند، تصریح کرد: از اصلی ترین علل تصادفات واژگونی، عدم توانایی کنترل ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.