جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری سارق دوچرخه با 16 فقره سرقت در رشت
    20 تیر 1396 - 15:04
    شناسه : 65263
    0

    فرمانده انتظامی رشت از دستگیری سارق با 16 فقره سرقت دوچرخه در این شهرستان خبر داد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ”رحیم شعبانی” با اعلام این خبر گفت: در پی افزایش سرقت دوچرخه در معابر و پارکینگ منازل، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی پس از انجام […]

    پ
    پ

    فرمانده انتظامی رشت از دستگیری سارق با 16 فقره سرقت دوچرخه در این شهرستان خبر داد.

    شعبانی - دستگیری سارق دوچرخه با 16 فقره سرقت در رشت - دزد رشت

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ”رحیم شعبانی” با اعلام این خبر گفت: در پی افزایش سرقت دوچرخه در معابر و پارکینگ منازل، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس، موفق به شناسایی یک متهم شدند، تصریح کرد: ماموران انتظامی کلانتری 22در بازرسی از مخفیگاه این متهم، 2 دستگاه دوچرخه مسروقه کشف و ضبط کردند.
    وی با تاکید بر اینکه متهم در بررسی فنی پلیس به سرقت 16 فقره دوچرخه اعتراف کرد، افزود: با اعتراف متهم یک مالخر نیز در این خصوص شناسایی و دستگیر شد.
    سرهنگ شعبانی با اشاره به معرفی 2 متهم به مقام قضایی برای سیر مراحل قانونی، از خانواده ها خواست به فرزندان خود آموزش دهند که از رها کردن دوچرخه بدون قفل و زنجیر در معابر عمومی و در پارکینک منازل و آپارتمان ها خودداری کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.