×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی و ماهیگیری خانوادگی در روز جمعه (۲۳ تیر ماه ۱۳۹۶) در این شهرستان خبر داد.

ابوالفضل صادقی - برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی و ماهیگیری خانوادگی در روز جمعه هفته جاری در لاهیجان - اداره ورزش

علیرضا صادقی در گفت و گو با خبرنگار «بامردم» در این رابطه اظهار کرد: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در راستای توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط عمومی، ساعت هشت صبح روز جمعه (۲۳ تیر ماه ۱۳۹۶) از رو به روی اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان تا گلزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در ادامه همایش ماهیگیری خانوادگی نیز با هدف آشنا کردن هرچه بیشتر مردم با این ورزش، ساعت ۹ صبح در جنب جزیره استخر لاهیجان برگزار می شود.

صادقی تصریح کرد: ورزش ماهیگیری به انسان صبر و انتظار را آموزش داده و در انسان آرامش ایجاد می‌کند، رویکرد اصلی ما ایجاد فضایی پرنشاط برای علاقه‌مندان به این ورزش و آشنا کردن خانواده‌ها با مزایای ورزش ماهیگیری است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان با بیان اینکه به شرکت کنندگان و برگزیدگان در این دو همایش هدایایی اعطا خواهد شد، افزود: در آینده برنامه‌های دیگری نیز در راستای توسعه ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط همگانی در شهرستان لاهیجان برگزار خواهد شد.

صادقی از خانواده‌های لاهیجانی دعوت کرد برای حفظ سلامت و تندرستی و هم‌چنین شور و نشاط اجتماعی در همایش های مذکور شرکت کنند.

این همایش با همت اداره ورزش و جوانان، هئیت ورزش‌های همگانی شهرستان لاهیجان، شهرداری و شورای اسلامی شهر، فدراسیون ورزش های رسمی سبک الیت کیک بوکسینگ، چاپ و تبلیغات نقش رستم، بازرگانی قندیل و …. برگزار می‌شود.

همایش پیاده روی و ماهیگیری خانوادگی لاهیجان - برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی و ماهیگیری خانوادگی در روز جمعه هفته جاری در لاهیجان - اداره ورزش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.