یکشنبه, ۲۶ فروردین , ۱۴۰۳ Sunday, 14 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41296 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2368×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • موسم پنج تغییر مدیریتی ادارات شهرستان املش در راه است
    15 خرداد 1395 - 10:48
    شناسه : 6559
    0

    با توجه به آغاز به کار رسمی مجلس دهم و ورود منتخبان جدید این دوره به جایگاه قانونگذاری کشور، طبیعی است شاهد تغییراتی در پست های مدیریتی شهرستان ها، مرکز استان و حتی کشوری باشیم. به گزارش بامردم، بنا بر اخبار موثق و همچنین تایید برخی از اشخاص مطلع، در چند روز آتی شاهد پنج […]

    پ
    پ

    با توجه به آغاز به کار رسمی مجلس دهم و ورود منتخبان جدید این دوره به جایگاه قانونگذاری کشور، طبیعی است شاهد تغییراتی در پست های مدیریتی شهرستان ها، مرکز استان و حتی کشوری باشیم.

    به گزارش بامردم، بنا بر اخبار موثق و همچنین تایید برخی از اشخاص مطلع، در چند روز آتی شاهد پنج تغییر مدیریتی در شهرستان املش خواهیم بود که در ادامه به تفصیل به آن خواهیم پرداخت.

    ✅۱-فرماندار املش
    اسماعیلیان فرماندار خوشنام و کاربلد فرمانداری املش که به مقام بازنشستگی نائل خواهند آمد. وی از فرماندارانی بوده هست که در مدت برعهده گرفتن سکانداری فرمانداری املش، موجبات رضایتمندی مردم را در تمامی زمینه ها فراهم کرده است. شنیده ها از معارفه ی فرماندار شفت به سمت فرمانداری املش حکایت دارند.
    ✅۲-معاون فرماندار املش
    اسماعیل درویش معاون فعلی فرمانداری املش که اتفاقا بسیار هم مسلط به فعالیت های انتخاباتی هست جای خود را به شخص دیگری خواهد داد و احتمالا به آموزش و پرورش بازخواهد گشت.
    اسماعیل درویش با حمایت کامل نماینده سابق املش به این سمت منصوب شده بود.
    قابل ذکر است اسماعیل درویش عزم خود را برای بازگشت مجدد به شهرداری رحیم آباد جزم کرده و جلسات منظم ولی پنهانی انتخاباتی خود را برای خرداد ۹۶ از همین الان استارت زده است.
    فعلا جایگزین قطعی وی مشخص نیست ولی شایعات از انتصاب یکی از کارشناسان فعلی فرمانداری املش به این جایگاه حکایت می کنند.
    ✅۳-رئیس آموزش و پرورش املش
    بهرام صفری که جایگزین عبدالحسین اسماعیلی رئیس محجوب و محبوب وقت اداره آموزش و پرورش رودسر شد، در بدو ورود دست به تغییرات ناپخته ای زد که تعجب و تاسف جامعه ی فرهنگیان شهرستان رودسر را در پی داشت. این تغییرات و برخی از مسائل پشت پرده باعث شد که وی به اداره آموزش و پرورش املش نقل مکان کند ولی در این اداره نیز با عدم مدیریت مطلوب خود و رفتارهای کاملا سیاسی دلخوری و نارضایتی فرهنگیان اداره شهرستان املش را در پی داشته است. شنیده شده هست جایگزین وی از بین فرهنگیان اداره ی آموزش و پرورش املش خواهد بود. بنا بر برخی اخبار محتمل ترین گزینه ی وی آقای _ع_ میباشد و صفری به اداره کل آموزش و پرورش گیلان نقل مکان خواهد کرد.
    ✅۴-بخشدار رانکوه
    باشبتن بخشدار رانکوه، سیاسی کار ترین مدیر شهرستان املش در ایام انتخابات بود که علنا از کاندیدایی خاص حمایت می کرد و تمام تلاش خود را نیز در این زمینه به کار برد.
    طبق اخبار موثق واصله به شرق خبر جایگزین وی از کارشناسان فرمانداری شهرستان رودسر خواهد بود. بنا بر برخی شنیده ها، نصرت تاوسه از کارشناسان خوشنام فرمانداری رودسر جانشین باشبتن خواهد شد.
    شنیده شده است باشبتن حتی با همکاران خود در بخشداری رانکوه خداحافظی کرده هست و فقط منتظر نامه ی تودیع خود می باشد تا دوباره به آموزش و پرورش بازگردد.
    ✅۵-رئیس راه و شهرسازی املش
    ایرج رضایی اولین و تنها رئیس راه و شهرسازی املش از ابتدای تاسیس اين اداره بوده است که مدت نزدیک به ۹سال در این سمت مشغول به فعالیت می باشد. شنیده ها حاکی هست علی نجفی رئیس فعلی اداره راه و شهرسازی لنگرود جایگزین وی خواهد شد. نجفی در زمان نمایندگی عباسی، رئیس راه و شهرسازی شهرستان رودسر بود.
    شنیده ها حاکی است رضائی به سمت ریاست اداره ایمنی و ترافیک مدیریت راهداری راه و شهرسازی گیلان منصوب خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.