×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

زن سارقی که با استفاده از کارت های دانشجویی سرقتی وارد دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی شده و اقدام به سرقت می کرد در جریان تحقیقات پلیسی کاراگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی دستگیرشد .

2513445 - دستگیری شبح سارق خوابگاه‌های دختران دانشجو | تحقیقات ادامه دارد - u;s اعترافات سارقان بانک ملت

به گزارش «بامردم»، در پی وصول اخبار و اطلاعات مبنی بر فعالیت یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه خرید و فروش اموال مسروقه در مخفیگاهش واقع در شرق تهران، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی دقیق این مکان واقع در خیابان شهید مدنی و انجام هماهنگی با دادیار شعبه دهم دادسرای ناحیه ۴ تهران، به این محل اعزام و در بازرسی از آنجا موفق به کشف مقادیر متنابهی اموال مسروقه از جمله دو دستگاه لپ تاپ شدند.

اظهارات دانشجوی دانشگاه بهشتی

با بررسی مشخصات دو دستگاه لپ تاپ کشف شده، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی اطمینان پیدا کردند که هر دو لپ تاپ دارای سابقه سرقت بوده و متعلق به یکی از دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی است.

با حضور دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی در پایگاه چهارم آگاهی، وی ضمن شناسایی دو دستاه لپ تاپ در خصوص نحوه سرقت اموالش به کارآگاهان گفت : ۲۵ اردیبهشت ماه  در داخل کلاس دانشگاه حضور داشتم؛ یکی از لپ تاپ ها نیاز به شارژ کردن داشت و به همین علت آنرا به برق وصل کرده بودم و لپ تاپ دوم را نیز به صورت خاموش در زیر آنگذاشته بودم؛ مابین دو کلاس درس بود که برای دقایقی بهمراه دوستان از کلاس خارج شدم اما زمانیکه به کلاس بازگشتم، در کمال تعجب متوجه شدم که هر دو دستگاه لپ تاپم سرقت شده است  .

شناسایی و دستگیری سارق

کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات از فروشنده اموال مسروقه اطلاع پیدا کردند که خانم جوانی به نام الهام (متولد ۱۳۵۶) چند روز پیش از عملیات کارآگاهان پایگاه چهارم آگاهی، دو دستگاه لپ تاپ مسروقه را به خریدار اموال مسروقه تحویل داده است.

کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی با شناسایی محل سکونت “الهام. ت” در خیابان شهید مدنی، ضمن دستگیری و انتقال “الهام. ت” به پایگاه چهارم آگاهی در بازرسی از این محل موفق به کشف دهها کارت دانشجویی متعلق به دانشگاه های مختلف تهران و همچنین دهها کیف زنانه شدند.

اعترافات متهم پرونده

الهام. ت که پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت، صراحتا به دهها فقره سرقت از مراکز دانشجویی و سرقت اموال متعلق به دانشجویان بویژه دانشجویان خانم اعتراف کرد؛ وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: ” زمانیکه دانشجویان دختر قصد ورود به دانشگاه را داشتند، به همراه آنها وارد دانشگاه می شدم؛ حتی با آنها در کلاس اساتید حاضر می شدم تا زمان مناسبی برای سرقت اموال دانشجویان پیدا شود؛ معمولا دانشجویان در مابین کلاس ها، کیف ها و دیگر اموال خود را داخل کلاس جا می گذارند و خودشان از کلاس بیرون می روند و همین زمان، بهترین زمان برای انجام سرقت است؛ بیشتر کیف های پول و کارت های دانشجویی را سرقت می کردم.

“الهام. ت” در ادامه اعترفاتش به کارآگاهان گفت : “چند هفته پیش برای سرقت به دانشگاه شهید بهشتی رفته بودم؛ در آنجا بود که توانستم لپ تاپ هایی که داخل یکی از کلاس ها قرار داشت را به راحتی برداشته و با خود از دانشگاه خارج کنم ” .
“الهام. ت” در خصوص علت سرقت مدارک شناسایی دانشجویان نیز گفت : “مدارک شناسایی دانشجویان را به خاطر آن سرقت می کردم که بتوانم از کارت های دانشجویی آنها برای تردد در سطح دانشگاه های تهران استفاده کنم “.

سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر  به خبرنگار مهرگفت: متهم در اعترافاتش صراحتا به دهها فقره سرقت از مراکز دانشگاهی اعتراف کرده که از جمله آنها می توان به دانشگاه قلهک، علم و صنعت، کشاورزی کرج، دانشگاه آزاد واحد جنوب، دانشکده پرستاری دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد واحد شمال، دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه آزاد واحد جنوب، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علم و فرهنگ، دانشگاه آزاد رودهن، دانشگاه الزهرا، دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد واحد تهران و… و. اشاره کرد “.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت : از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در سیدخندان – خیابان ابوذر غفاری – جنب کلانتری ۱۲۰ سیدخندان مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.