یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41468 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کمین مردی در لباس زنانه کناردستگاه عابربانک
    22 تیر 1396 - 22:16
    شناسه : 65994
    0

    ماموران پلیس آگاهی شهرستان فیروزآباد با تلاش و گشت زنی هدفمند موفق به دستگیری یک نفر سارق با پوشش زنانه شدند.   سرهنگ حسین ارجمند، رئیس پلیس  شهرستان فیروزآباد در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای اجرایی کردن طرح مبارزه با سرقت  و دستگیری سارقان و پاکسازی مناطق آلوده و جرم  خیز، مأموران پلیس آگاهی شهرستان فیروزآباد […]

    پ
    پ

    ماموران پلیس آگاهی شهرستان فیروزآباد با تلاش و گشت زنی هدفمند موفق به دستگیری یک نفر سارق با پوشش زنانه شدند.

     1 - کمین مردی در لباس زنانه کناردستگاه عابربانک -

    سرهنگ حسین ارجمند، رئیس پلیس  شهرستان فیروزآباد در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای اجرایی کردن طرح مبارزه با سرقت  و دستگیری سارقان و پاکسازی مناطق آلوده و جرم  خیز، مأموران پلیس آگاهی شهرستان فیروزآباد این طرح را در دستور کار خود قرار دادند.
    این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی هنگام گشت زنی به شخصی مذکر در پوشش لباس زنانه که در حال استفاده از دستگاه عابر بانک بود مظنون و وی را دستگیر می کنند.
    وی اظهار کرد: پس از بازرسی بدنی از متهم یک عدد عابر بانک مسروقه کشف که پس از تحقیقات فنی و تخصصی به یک ففره سرقت خانه اعتراف کرد.
    وی با اشاره به معرفی سارق به مقام قضائی خاطرنشان کرد: پلیس در همه ایام با جدیت در مقابل خلافکاران و هنجار شکنان ایستاده است.

    رکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.