شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41467 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لحظه‌شماری برای ورود آلبوم جدید محسن چاوشی
    16 خرداد 1395 - 13:33
    شناسه : 6616
    0

    انتشار آلبوم جدید محسن چاوشی، خواننده مطرح موسیقی ایران که قرار بود اواخر سال ۹۴ به بازار موسیقی وارد شود، به خرداد امسال موکول شد و حال طرفداران این خواننده منتظر هستند تا آلبوم جدید او را بشنوند. به گزارش بامردم، مدتی پیش اعلام شد دوشنبه ۱۲ خرداد ۹۵ «امیر بی گزند» وارد بازار موسیقی […]

    پ
    پ

    t_107789self

    انتشار آلبوم جدید محسن چاوشی، خواننده مطرح موسیقی ایران که قرار بود اواخر سال ۹۴ به بازار موسیقی وارد شود، به خرداد امسال موکول شد و حال طرفداران این خواننده منتظر هستند تا آلبوم جدید او را بشنوند.

    به گزارش بامردم، مدتی پیش اعلام شد دوشنبه ۱۲ خرداد ۹۵ «امیر بی گزند» وارد بازار موسیقی می شود اما آن تاریخ نیز گذشت و خبری از انتشار آلبوم آقای خاص موسیقی نشد. البته این روزها پوستر «امیر بی گزند» در فروشگاه های فرهنگی و سوپرمارکت ها دیده می شود که نشان می دهد همین روزها این آلبوم وارد بازار می شود.

    نام عجیب آلبوم جدید چاوشی «امیر بی گزند» نیز از موارد جذابی است که همه را کنجکاو کرده و از نظر وزنی بی شباهت به نام آلبوم قبلی اش با نام «پاروی بی قایق» نیست. آلبومی که با آهنگسازی و تنظیم چاوشی تولید شده است. نام قبلی این آلبوم «چنگیز» بود که به «امیر بی گزند» تغییر نام پیدا کرد.

    در سایت رسمی چاوشی آهنگسازان این آلبوم بهروز صفاریان، کوشان حداد، عادل روح نواز، فرشاد حسامی، بابک نقوی و محسن چاوشی ذکر شده اند.

    اشعار این آلبوم نیز از بین شعرهای مولانا و سعدی از کلاسیک ها و از شاعران امروزی از شعرهای حسین صفا، پدرام پاریزی و علی اکبر یاغی تبار استفاده شده است. چاوشی پیش از این تاکید کرده بود علاقه ی زیادی به استفاده از اشعار کلاسیک دارد و گاهی مجبور می شود از اشعار امروزی در آثارش استفاده کند.

    آخرین آلبوم چاوشی مهر ۱۳۹۳ منتشر شد و حال پس از حدود ۲ سال علاقه مندان آثار این خواننده چشم انتظار شنیدن اثر جدید او هستند. چاوشی در طول فعالیت حرفه ای به صورت رسمی ۶ آلبوم موسیقی منتشر کرده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.