جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41541 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مشاور اقتصادی تولیت آستان قدس به عنوان رئیس دانشگاه آزاد انتخاب شد!
    25 تیر 1396 - 14:18
    شناسه : 66619
    1

    هیئت امنای دانشگاه آزاد، فرهاد رهبر را به عنوان رئیس دانشگاه آزاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کرد. به گزارش «بامردم»، جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد پیش از ظهر امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شد. اعضای هیئت امنا در جلسه به اتفاق آرا تصویب کردند که فرهاد رهبر به عنوان رئیس دانشگاه آزاد […]

    پ
    پ

    هیئت امنای دانشگاه آزاد، فرهاد رهبر را به عنوان رئیس دانشگاه آزاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کرد.

    رهبر - مشاور اقتصادی تولیت آستان قدس به عنوان رئیس دانشگاه آزاد انتخاب شد! -

    به گزارش «بامردم»، جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد پیش از ظهر امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شد. اعضای هیئت امنا در جلسه به اتفاق آرا تصویب کردند که فرهاد رهبر به عنوان رئیس دانشگاه آزاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شود. بر این اساس،  موضوع ریاست او بر دانشگاه آزاد در اولین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح خواهد شد و پس از تصویب در این شورا، رسماً به عنوان رئیس دانشگاه آزاد منصوب می‌شود.

    همچنین اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد در این  جلسه تصویب کردند که فرهاد رهبر از امروز به عنوان سرپرست فعالیت خود را در دانشگاه آزاد آغاز کند.

    در این جلسه از زحمات علی‌محمد نوریان در طول دوران سرپرستی‌اش در دانشگاه آزاد قدردانی شد.

    گفتنی است که رهبر از سال ۸۶ تا ۹۲، به مدت ۶ سال ریاست دانشگاه تهران بزرگترین دانشگاه ایران را برعهده داشته است.

    فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران در دولت احمدی‌نژاد بوده است و در روز ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶، پا به پای حجت‌الاسلام رئیسی به وزارت کشور آمده بود.

    وی که البته چهره اقتصادی او بر چهره فرهنگی و علمی‌اش سایه افکنده و روزگاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در دولت احمدی‌نژاد بوده و مدتی هم معاون اقتصادی یک وزار‌تخانه و زمانی هم نایب رئیس شورای راهبردی نظام مالیاتی کشور و اکنون مشاور اقتصادی تولیت آستان قدس بی‌تردید در سمت‌های علمی و فرهنگی‌اش ناکام و… بوده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.