اجرای طرح نظرسنجی رضایتمندی مشترکین از خدمات شرکت گاز استان گیلان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۵ خرداد - ۱۳۹۸  
false
false

در راستای تحقق شعار شرکت ملی گاز ؛رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر در رفتار و فرایندها؛ شرکت گاز استان گیلان اقدام به اجرای طرح سنجش «میزان رضایتمندی مشترکین خانگی و تجاری شهری و روستایی از نحوه ارایه خدمات شرکت گاز استان گیلان» نموده است.

ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان 3 - اجرای طرح نظرسنجی رضایتمندی مشترکین از خدمات شرکت گاز استان گیلان
جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر عنوان نمود: با نزدیک شدن به اتمام گازرسانی در استان، افزایش سطح کیفی عملکرد و به تبع آن افزایش رضایتمندی مشترکین سرلوحه کار شرکت قرار گرفته است و در همین راستا شرکت گاز استان گیلان هم اکنون ۱۶ پروژه کیفی را در دست اجرا دارد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان هدف از انجام طرح نظرسنجی را سنجش میزان رضایتمندی مشترکین و پرسنل شرکت گاز از نحوه ارائه خدمات عنوان نمود و اظهار داشت: این طرح با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی (مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران شعبه گیلان) اجرا می شود.
وی در خصوص اجرای این طرح گفت: این طرح در ۱۶ شهرستان گیلان، بخش ها و روستاهای تابعه به شیوه نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای و با حضور ۴۰ نیروی تحصیل کرده و آموزش دیده در قالب تیم های شهرستانی در حال اجرا می باشد.
ظهیری در پایان اظهار داشت: یکی از اهداف مهم شرکت گاز استان گیلان جلب رضایتمندی مشترکین عزیز می باشد و در این راستا شرکت گاز اقدامات گسترده ای در جهت بهبود کیفی ارائه خدمات به مشترکین انجام داده که راه اندازی سیستم رسیدگی به درخواست ها و شکایات، تلفن گویای ۳۴۱۴ و سامانه تلفنی ۲۰۰۰ جهت پرداخت صورتحساب گاز از جمله آنها می باشد و این شرکت بعلت عملکرد مناسب در زمینه پاسخگویی به مشترکین موفق به دریافت گواهینامه های ISO10002 و ISO10004 شده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true