پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تورهای گردشگری زیارتی ویژه ماه رمضان در گیلان برگزار می‌شود
    18 خرداد 1395 - 16:47
    شناسه : 6769
    0

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان برگزاری تورهای گردشگری زیارتی با محوریت مکان‌های مذهبی نظیر بقعه آقا سیدجلال الدین اشرف و امام‌زاده هاشم خبر داد و گفت: ماه رمضان از فرصت ارتباط گردشگران با مکان‌های مذهبی استفاده می‌کنیم. به گزارش بامردم، رضا علیزاده در مورد اقدامات سازمان گردشگری در ماه مبارک رمضان، اظهار […]

    پ
    پ

    علیزاده011

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان برگزاری تورهای گردشگری زیارتی با محوریت مکان‌های مذهبی نظیر بقعه آقا سیدجلال الدین اشرف و امام‌زاده هاشم خبر داد و گفت: ماه رمضان از فرصت ارتباط گردشگران با مکان‌های مذهبی استفاده می‌کنیم.

    به گزارش بامردم، رضا علیزاده در مورد اقدامات سازمان گردشگری در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف نظیر نیروی انتظامی جلسات مختلفی را پشت سرگذاشتیم و در مورد رعایت شئونات اسلامی و حفظ حرمت در ماه رمضان به جمع‌بندی رسیدیم.

    شب قدر آستانه اشرفیه / گیلان

    وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان با فصل مسافرت تقارن دارد، افزود: تلاش می‌کنیم ضمن اینکه حرمت این ماه رعایت شود مسافرانی که در تردد هستند بتوانند نیازمندی‌های سفر خود را در مجموعه‌های اقامتی و رستوران‌های بین راهی برطرف کنند.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گیلان با بیان اینکه در جلسات برگزار شده با اداره نظارت و اماکن و فرمانداری‌ها به جمع‌بندی رسیدیم تصریح کرد: هر رستوران بین راهی در چارچوب ضوابط و عیان نکردن موضوع خدمات را به مسافران ارائه می‌دهد.

    علیزاده از برگزاری تورهای گردشگری زیارتی با محوریت مکان‌های مذهبی نظیر بقعه آقا سیدجلال الدین اشرف، امام‌زاده هاشم، امام‌زاده اسحاق و ماسوله خبر داد و گفت: بعد از اذان ظهر تا سحر از فرصت کافی برای رونق گردشگری استفاده می‌کنیم و در ماه رمضان از فرصت ارتباط گردشگران با مکان‌های مذهبی استفاده می‌کنیم.

    وی با بیان اینکه استان گیلان به غذای خوب شناخته شده و شهر رشت به‌عنوان شهر خلاق خوراک معرفی شده است بیان کرد: سفره‌های سحری و افطاری گیلان جذاب هستند و تلاش می‌کنیم با مشارکت شهرداری سفره‌های افطاری را برپا کنیم.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان  خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم از بزنگاه‌های مختلف سفر به نحو احسن برای فروش صنایع دستی در تابستان استفاده کنیم و امیدواریم بتوانیم مانند نوروز امسال نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های صنایع دستی برگزار کنیم.

    تسنیم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.