جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • زنده‌گیری دو حلقه مار در یک واحد مسکونی در رشت
    27 تیر 1396 - 23:44
    شناسه : 67734
    1

    مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از زنده گیری دو حلقه مار در یک واحد مسکونی در این کلانشهر خبر داد.   به گزارش «بامردم»، بابک رمضانی شامگاه سه شنبه افزود: با اعلام مشاهده یک حلقه مار عصر امروز در واحدی مسکونی در بلوار شهید بهشتی خیابان استقامت در رشت به ستاد […]

    پ
    پ

    مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از زنده گیری دو حلقه مار در یک واحد مسکونی در این کلانشهر خبر داد.

     در رشت - زنده‌گیری دو حلقه مار در یک واحد مسکونی در رشت - رشت

    به گزارش «بامردم»، بابک رمضانی شامگاه سه شنبه افزود: با اعلام مشاهده یک حلقه مار عصر امروز در واحدی مسکونی در بلوار شهید بهشتی خیابان استقامت در رشت به ستاد فرماندهی و مرکز کنترل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت بلافاصله سه آتش نشان از ایستگاه 9 به این منزل اعزام شدند.
    وی اظهار داشت: با رسیدن آتش نشانان به این منزل مسکونی، محل دقیق مشاهده مار توسط مالک منزل اعلام شد که آتش نشانان نسبت به زنده گیری مار اقدامات لازم را انجام دادند.
    مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطر نشان کرد: پس از جستجوی آتش نشانان یک حلقه مار دیگر که در منزل مسکونی پنهان شده بود، توسط آتش‌نشانان به مکان امن انتقال داده شد.
    سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت دارای 13 ایستگاه آتش نشانی و 327 نفر نیرو است.
    کلانشهر رشت، حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.

    ایرنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.