یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری «کارگاه آموزشی مبانی جریان شناسی سیاسی»
    28 تیر 1396 - 9:55
    شناسه : 67757
    0

    «کارگاه آموزشی مبانی جریان شناسی سیاسی» به همت کمیسیون آموزش شورای جوانان اصلاح طلب استان گیلان برگزار شد. به گزارش «بامردم»، مانی زرشکی دبیر این شورا در ابتدا به نحوه شکل گیری و تشکیل و همچنین معرفی شورای جوانان اصلاح طلب پرداخت. زرشکی تاکید کرد که شورای جوانان ضلع سوم شوراهای اصلاح طلب استان گیلان […]

    پ
    پ

    «کارگاه آموزشی مبانی جریان شناسی سیاسی» به همت کمیسیون آموزش شورای جوانان اصلاح طلب استان گیلان برگزار شد.

    زرشکی - برگزاری «کارگاه آموزشی مبانی جریان شناسی سیاسی» -

    به گزارش «بامردم»، مانی زرشکی دبیر این شورا در ابتدا به نحوه شکل گیری و تشکیل و همچنین معرفی شورای جوانان اصلاح طلب پرداخت.

    زرشکی تاکید کرد که شورای جوانان ضلع سوم شوراهای اصلاح طلب استان گیلان بوده و در آن یکی از موارد مدنظر عدم انحصار طلبی به قشر یا سنین خاص است.

    مانی زرشکی ضمن معرفی اعضای شورا مرکزی و هیئت اجرایی شورا جوانان اصلاح طلب از تینا دلجو دبیر کمیسیون آموزش شورا جوانان بابت برگزاری کارگاه و هماهنگی های انجام شده تشکر کرد و افزود: این کارگاه ها برای ایجاد ارتباط بین نسل دوم و سوم جریان اصلاح طلبی برگزار شده است.

    در کارگاه جریان شناسی که با تدریس روح الله غفاری و پویا قلیپور همراه بود ۲۴ نفر از جوانان نسل سوم اصلاحات که علاقمند به کسب اطلاعات و فعالیت سیاسی بودند شرکت کردند. در بخش اول این کارگاه به تعریف جریان سیاسی، تاثیری گذاری آن بر نظام، معیارهای تفکیک یا دسته بندی جریانات، جنبش های داخل ایران از قدیم تا به حال اشاره شد.

    در بخش دوم نیز لزوم جریان شناسی و دسته بندی های سیاسی مورد بررسی قرار گرفت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.