شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41458 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تلاش ها برای حذف روگذر کمربندی کلاچای+ نامه اهالی کلاچای
    19 خرداد 1395 - 10:35
    شناسه : 6805
    0

    از منظر ناظران بیرونی در سکوت اهالی به تن دادن حذف پل و اکتفا به میدان بی شباهت به مردمان عقب مانده نخواهد بود و لذا برای دفاع از شخصیت تاریخی ، اجتماعی و فرهنگی ما را برآن می دارد که در موضوع ورود نماییم . بامردم/ کوروش پاکزاد: پل روگذر کمربندی کلاچای که مدتی است […]

    پ
    پ

    از منظر ناظران بیرونی در سکوت اهالی به تن دادن حذف پل و اکتفا به میدان بی شباهت به مردمان عقب مانده نخواهد بود و لذا برای دفاع از شخصیت تاریخی ، اجتماعی و فرهنگی ما را برآن می دارد که در موضوع ورود نماییم .

    بامردم/ کوروش پاکزاد: پل روگذر کمربندی کلاچای که مدتی است اقدامات اولیّه آن انجام شده و در حال حاضر به حفر محل ستون های پل و بافت میله گردهای آن و… هستند مورد تعرض تعدادی از بازاریان کلاچای از طریق شورای شهر و اخیراً نماینده فعلی قرار گرفته و درصدد حذف پل و اکتفا به میدان شده اند .
    از چند جهت موضوع یاد شده به ما هم مرتبط می باشد .
    ۱- مسیر تردد ما به شهر و یا خروج از منطقه به سمت رامسر و یا رودسر و بالعکس می باشد .
    ۲- از منظر ناظران بیرونی در سکوت اهالی به تن دادن حذف پل و اکتفا به میدان بی شباهت به مردمان عقب مانده نخواهد بود و لذا برای دفاع از شخصیت تاریخی ، اجتماعی و فرهنگی ما را برآن می دارد که در موضوع ورود نماییم .
    ۳- نظارت بر عملکرد مسؤلین محلی بویژه منتخبین شهری و شهرستان و پرهیز دادن آنان از عوام فریبی و تأکید بر همراهی با اجرای پروژه های معتبر که پشتوانه ده میلیاردی دارد و آبرویی برای منطقه خواهد بود .
    از طرفی کنارگذر لاهیجان که در زمان اجرا با دخالت کسانی باعث حذف پل روگذر شدند هم اکنون پس از چندین سال و تحمل خسارت های انسانی و مادی مبادرت به انجام آن نموده اند و همچنین کنار گذر لنگرود با دو پل روگذر اجرا شده ، آن وقت برای کنار گذر کلاچای بعد چندین سال و خسارت هایی که شاهد بر آن بودیم که اعتبار آن مصوب و بخشی از پروژه هم اجرا شده بدلیل فهم نا درست از علل ضعف بازار چنین نا آگاهانه و بعضاً صرفا به تصور حفظ منافع فردی دست به چنین رفتار خردستیزی زنند .
    برماست که از هر توانی در جهت حمایت از اجرای پل روگذر دریغ نکنیم تا به زودی شاهد یکی دیگر از کارهای مهم و اثرگذار در منطقه باشیم .

    در این زمینه جمعی از اهالی شهر و بخش کلاچای شهرستان رودسر طی نامه ای به وزیر راه و شهرسازی نسبت به این اقدام اعتراض کرده اند که در ذیل نامه آن ها آمده است.

    photo_2016-06-08_10-12-03

    گیل خبر

    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.