چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41343 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سهم گیلان در رفع بیکاری حدود ۴۵ هزار نفر است
    28 تیر 1396 - 19:49
    شناسه : 68078
    0

    استاندار گیلان گفت: امسال سهم استان گیلان در رفع بیکاری حدود ۴۵ هزار نفر تعیین شده است که ما مصمم هستیم بیش از ۶۰ هزار نفر جز در بخش گردشگری اشتغالزایی کنیم. به گزارش «بامردم»، محمدعلی نجفی، استاندار گیلان امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که با حضور مدیران استانی برگزار شد، اظهار کرد: […]

    پ
    پ

    استاندار گیلان گفت: امسال سهم استان گیلان در رفع بیکاری حدود ۴۵ هزار نفر تعیین شده است که ما مصمم هستیم بیش از ۶۰ هزار نفر جز در بخش گردشگری اشتغالزایی کنیم.

    نجفی 1 - سهم گیلان در رفع بیکاری حدود 45 هزار نفر است - استاندار گیلان

    به گزارش «بامردم»، محمدعلی نجفی، استاندار گیلان امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که با حضور مدیران استانی برگزار شد، اظهار کرد: مظلوم تر از تولیدکننده کسی نیست عوامل مختلفی باعث شده که برخی تولیدکنندگان نتواند موفق شوند.

    وی افزود: تولیدکننده تمام سرمایه اش را می گذارد ولی وقتی قیمت ها چهار برابر و ارزش پولی یک چهارم می شود، آسیب می بیند و متضرر می گردد.

    نجفی گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی همه باید به میدان بیایند و صرفا نباید فقط به بانک ها و دولت نگاه کرد بلکه همه ارگان های نظارتی، امنیتی و نظامی و انتظامی مسئول هستند و باید ورود کنند. به عنوان مثال زمین هایی در استان داریم که از شرایط خوبی برای سرمایه گذاری و هتل سازی برخوردارند اما اسناد این زمین ها در دست ارگان های مختلف است که همین امر سبب فراری شدن سرمایه گذار از استان می شود.

    استاندار گیلان تصریح کرد: امسال سهم استان گیلان در رفع بیکاری حدود ۴۵ هزار نفر تعیین شده است که ما مصمم هستیم بیش از ۶۰ هزار نفر جز در بخش گردشگری اشتغالزایی کنیم.

    وی گفت: امسال سال «اقتصاد مقاومتی» نامگذاری شده، تلاش می کنیم امکاناتی فراهم کنیم که سبب جذب سرمایه گذار شود.

    ایسنا

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.