شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41459 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • یک ماه در مقیاس زمانی ایشان چه مدت زمانی را شامل می شود؟
    19 خرداد 1395 - 10:39
    شناسه : 6809
    0

    حدود شش ماه از باز شدن پرونده و طرح مشکل قسمتی از جاده رشت انزلی،که در تاریکی محض به سر می برد گذشته است. به گزارش بامردم، در مطلبی با استناد به صحبت کارشناسان فنی فرودگاه که:روشن شدن معبر از نظر فنی و قانونی ایرادی ندارد به چرایی این مشکل و طرح سوال پرداختیم. پس […]

    پ
    پ

    حدود شش ماه از باز شدن پرونده و طرح مشکل قسمتی از جاده رشت انزلی،که در تاریکی محض به سر می برد گذشته است.

    به گزارش بامردم، در مطلبی با استناد به صحبت کارشناسان فنی فرودگاه که:روشن شدن معبر از نظر فنی و قانونی ایرادی ندارد به چرایی این مشکل و طرح سوال پرداختیم.
    پس ازتماس بامسوولین شهرداری،اداره برق و اداره کل راه و شهرسازی نتیجه حاصله خبر از انداختن مسوولیت و برعهده نگرفتن عملیات اجرایی تامین نور،از سوی هر یک از این ارگان‌ها داشت.
    پس از تماس با فرماندار رشت ایشان قول داد که حداکثر ظرف یک ماه مشکل را حل کند. ولی امروز با گذشت بیش از شش ماه فرماندار رشت هنوز نتوانسته این وعده خود عملی کند.
    هر چند که استعفا و یا توبیخ مسوولی که از عهده انجام وظایف خویش بر نمی آید جزو رویاهای دست نیافتنی ماست که گاهی در اخبار می شنویم و در شبکه های اجتماعی با حسرت دست به دست می کنیم.اما به راستی پاسخگوی به خطر افتادن جان مردم به علت اهمال و ناتوانی آقایان کیست؟
    آقای فرماندار پاسخ دهید که در قاموس شما یک ماه چه بازه زمانی را شامل می شود؟
    شرکت در جلسات و حرف زدن و وعده دادن مهم تر است یا رسیدگی به مشکلات ملموس مردم؟
    اگر جنابعالی توانایی تشکیل یک جلسه مشترک و قضاوت و تصمیم گیری پس از گذشت این همه مدت را ندارید پس چرا اصرار به ماندن در این سمت دارید؟
    در نوشته قبلی از آقای فرماندار توضیح خواستیم و پیامد آن تنها یک مصاحبه بی حاصل بود.
    امیدواریم این بار استاندار و معاون محترم سیاسی استانداری گیلان از ایشان توضیح بخواهند که چه پاسخی برای این کوتاهی دارند؟
    در طول سال های گذشته همواره سعی در حمایت از دولت و دولتمردان در مدیریت استان کرده ایم . اما تا کی باید چشم خود را بر ضعف ها و کاستی ها ببندیم؟آقایان محترم شما برآمده از دولتی هستیدکه جایگاه خود را با رای مردم به دست آورده و در برابر این رای مسوول و مدیون مردم است. کمی به خود بیایید قبل از اینکه همین مردم از شما روی برگردانند!

    خبرآزاد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.