جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جامعه رسانه ای و مطبوعات استان بزرگوار هستند| اطلاع رسانی مناسب و انعکاس واقعیتها بسیاری از شایعات را کاهش می دهد
    29 تیر 1396 - 16:23
    شناسه : 68342
    0

    استاندار گیلان صبح امروز در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان  گفت : جامعه رسانه ای و مطبوعات استان بزرگوار هستند به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر محمدعلی نجفی در این نشست که به منظور تشریح برنامه های روزخبرنگار برگزار شد با قدردانی از زحمات  خانه مطبوعات گیلان در پی گیری مسائل […]

    پ
    پ

    استاندار گیلان صبح امروز در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان  گفت : جامعه رسانه ای و مطبوعات استان بزرگوار هستند

    IMG 0021 - جامعه رسانه ای و مطبوعات استان بزرگوار هستند| اطلاع رسانی مناسب و انعکاس واقعیتها بسیاری از شایعات را کاهش می دهد - جامعه

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر محمدعلی نجفی در این نشست که به منظور تشریح برنامه های روزخبرنگار برگزار شد با قدردانی از زحمات  خانه مطبوعات گیلان در پی گیری مسائل صنفی و تقویت فضای رسانه ای استان اظهار داشت : با تلاش های خوب صورت گرفته حوزه کاری  خانه مطبوعات گسترده تر شده و زیرساخت ها در جهت شکوفاتر شدن آن در حال مهیا است .

    دکتر نجفی بیان نقد را حق رسانه و مطبوعات دانست و  گفت : جامعه رسانه ای و مطبوعات استان بزرگوار هستند چون نارسایی ها  زیاد است اما خدمات انجام شده  و مشکلات را درکنار هم منعکس می کنند.

    دکتر نجفی بر ضرورت توجه به مقوله آموزش  خبرنگاران و جوانان اهل قلم و تقویت روابط عمومی های استان تاکید کرد و افزود :  سازمان برنامه و بودجه باید اعتبارات لازم در بخش آموزش خبرنگاران  را در نظر گیرد تا با همکاری خانه مطبوعات ، اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی و استانداری دوره های آموزشی برگزار شود.

    وی  گفت: بهترین راه مقابله با شبکه های اجتماعی معاند توجه به تقویت مسائل فرهنگی و آموزشی خبرنگاران داخل استان و تلاش برای افزایش سواد رسانه ای  جامعه است.

    دکتر نجفی مردم گیلان را مردمانی هوشمند و قدر شناس توصیف کرد و افزود اثرگذاری این رسانه ها پس از مدتی به دلیل انتشار اخبار بی محتوا و دروغ از دست میرود.

    وی بهره گیری مناسب از فضای مجازی برای بیان توفیقات و انتقال دستاوردها را لازم دانست و گفت : اطلاع رسانی مناسب و انعکاس واقعیتها بسیاری از شایعات را کاهش می دهد.

    وی بر ضرورت فرهنگ سازی  عمومی تاکید کرد و افزود : صدا و سیما ، سازمان تبلیغات ، اداره کل فرهنگ و ارساد اسلامی و روحانیون عزیز  می توانند نقش تاثیر گذاری را در فرهنگ سازی عمومی  ایفاء کنند .

     استاندار گیلان همچنین از ادامه کمک برای انجام بیمه تکمیلی خبرنگاران استان خبر داد.

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این نشست با بیان اینکه در سال گذشته تنها بعضی از استانها موفق به برگزاری مراسم روز خبرنگار شدند افزود : خوشبختانه با حمایت های دکتر نجفی مراسم  استانی روز خبرنگار در ۴ سال اخیر به خوبی در استان برگزار شد .

    فاضلی  با بیان اینکه کیفیت از دل کمیت بیرون می آید افزود : مطبوعات باید قابل رقابت بوده  و در این عرصه خود را نشان دهند  .

    رییس هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان نیز گفت :  با مساعدت و حمایت استاندار گیلان الحمداله پرداخت بیمه تکمیلی در ۳ دوره برای خبرنگاران استان صورت پذیرفت  و این درخواست برای امسال نیز وجود دارد.

    حسین داداشی از فعالیت ۳۰۰ رسانه در بخش های مختلف در استان خبر داد .

    کریم خورسندی  مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان نیز در این نشست  برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی ، همایش پیادی روی ، مراسم استانی  روز خبرنگار ، اعزام جمعی از اعضای رسانه به نمایشگاه مطبوعات و برگزاری  دوره های آموزشی را از جمله اقدامات صورت گرفته در خانه مطبوعات برشمرد و گفت : برای مراسم استانی روز خبرنگار نیز اقدامات لازم انجام شده است تا بهتر از سال گذشته برگزار شود.

    در ادامه این نشست  هر یک از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

    IMG 0005 - جامعه رسانه ای و مطبوعات استان بزرگوار هستند| اطلاع رسانی مناسب و انعکاس واقعیتها بسیاری از شایعات را کاهش می دهد - جامعه IMG 0114 - جامعه رسانه ای و مطبوعات استان بزرگوار هستند| اطلاع رسانی مناسب و انعکاس واقعیتها بسیاری از شایعات را کاهش می دهد - جامعه IMG 0037 - جامعه رسانه ای و مطبوعات استان بزرگوار هستند| اطلاع رسانی مناسب و انعکاس واقعیتها بسیاری از شایعات را کاهش می دهد - جامعه IMG 0156 0 - جامعه رسانه ای و مطبوعات استان بزرگوار هستند| اطلاع رسانی مناسب و انعکاس واقعیتها بسیاری از شایعات را کاهش می دهد - جامعه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.