شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لاهیجان از زیباترین شهرهای ایران است | سفر حدود ۸۰۰ هزار نفر از ابتدای سالجاری به لاهیجان
    29 تیر 1396 - 16:35
    شناسه : 68360
    1

    لاهیجان از زیباترین شهرهای استان گیلان و ایران است. موقعیت جغرافیایی این شهر در ناحیه کوهپایه‌ای‌ قرار دارد که تپه‌ماهورهای آن را بوته‌های همیشه سبز چای در ردیف‌کاری‌های منظم هندسی پوشانده‌است. همچنین معماری بسیار زیبا و خانه‌های ویلایی با سقف‌ها و رنگ‌آمیزی متنوع، جلوه زیبایی به سیمای شهر بخشیده‌اند. به عبارت دیگر در لاهیجان زیبایی‌های […]

    پ
    پ

    لاهیجان از زیباترین شهرهای استان گیلان و ایران است. موقعیت جغرافیایی این شهر در ناحیه کوهپایه‌ای‌ قرار دارد که تپه‌ماهورهای آن را بوته‌های همیشه سبز چای در ردیف‌کاری‌های منظم هندسی پوشانده‌است. همچنین معماری بسیار زیبا و خانه‌های ویلایی با سقف‌ها و رنگ‌آمیزی متنوع، جلوه زیبایی به سیمای شهر بخشیده‌اند. به عبارت دیگر در لاهیجان زیبایی‌های طبیعت و شهرسازی یکدیگر را تکمیل کرده‌اند.

    محمد احمدی 2 - لاهیجان از زیباترین شهرهای ایران است | سفر حدود ۸۰۰ هزار نفر از ابتدای سالجاری به لاهیجان - لاهیجان

     

    در ادامه می توانید مصاحبه کوتاه و اختصاصی واحد روابط عمومی فرمانداری لاهیجان با سید محمد احمدی فرماندار این شهرستان را مطالعه فرمایید:

    چه تعداد مسافر در سه ماهه نخست امسال به لاهیجان سفر کرده اند؟
    از ابتدای سال جاری تا به امروز حدود ۸۰۰ هزار نفر شهرستان لاهیجان را برای سفر خود انتخاب کرده اند که این به خاطر چشم اندازها و جاذبه‌های طبیعی بسیار زیبای عروس شهر های گیلان می‌باشد که همجواری شهر با یکی از زیباترین کوه‌های منطقه و دسترسی آسان به آن با چشم اندازهای کوهپایه‌ای شامل باغ‌های سرسبز چای و مزارع برنج و چشمه‌های متعدد آن در سطح ملی و حتی فراملی در بخش گردشگری سرآمد است.

    در طول این مدت چند درصد مسافران از واحدهای اقامتی و پذیرایی استفاده کرده اند؟
    ۱۲% مسافرانی که به لاهیجان آمدند از واحدهای اقامتی و پذیرایی شهرستان استفاده کردند.

    نقش و سهم خانه مسافر ها در لاهیجان برای پذیرایی از مسافران چگونه است؟
    خانه مسافر ها با توجه به تعدد آن ها و همچنین قیمت ارزان تر آن ها نسبت به هتل ها و … بیشتر مورد استقبال مسافران و گردشگران قرار می گیرند و ۸% مسافران خانه مسافر ها را برای اقامت انتخاب می کنند، همچنین باید خاطر نشان کرد که ساماندهی و نظارت های لازم بر خانه مسافر های شهرستان صورت می گیرد.

    مسافران بیشتر از چه مکان هایی برای اقامت استفاده کردند؟
    بیشتر مسافران و مهمانان شهرستان لاهیجان از خانه مسافرها و کمپنگ های طراحی شده در شهرستان برای اقامت استفاده کردند.

    چشم انداز ها و جاذبه های مهم شهرستان لاهیجان کدام اند؟
    لاهیجان دارای چشم اندازها، مناظر دیدنی و تفریحی بسیاری می‌باشد که از آن جمله می‌توان به جاذبه‌هایی همچون استخر، شیطان کوه، بام سبز، آبشار، باغ ملی، تالاب بین المللی امیر کلایه، پل خشتی، باغات سرسبزچای، بقعه شیخ زاهد گیلانی، موزه تاریخ چای، حمام گلشن، قلعه دزدبن و … اشاره کرد.
    همچنین تله کابین لاهیجان به طول یک هزار و ۵۵۰ متر با جذب گردشگران داخلی و خارجی لاهیجان را به عنوان یکی از شهرهای زیبا در تمام دنیا مطرح کرده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.