×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو در ادامه روند توهین ها و بی احترامی ها به اشخاص و گروه ها و … این بار در اقدامی بی سابقه پایش را از گلیم خود فراتر گذاشت و به بازیکنان تیم ملی توهین کرد.

تتلو 2 - ثابت کردن لایق اون جام طلایی رنگ نیستن | ففط لیاقت خودشونو نشون دادن | تا حالا کجا بودین بی غیرتا - آزمون

اختصاصی «بامردم»، تتلو در حرکتی عجیب در پست اینستاگرامی خود بازیکنان تیم ملی فوتبال را بی غیرت خطاب کرد و نوشت: «فوتبالیست های تیم ملی کشورم با این کارشون فقط ثابت کردن لایق اون جام طلایی رنگ نیستن! ففط لیاقت خودشونو نشون دادن بعد یه هفته تازه یادشون افتاده تسلیت بگن
تا حالا کجا بودین بی غیرتا»
وی هم چنین در ادامه توهین هایش آدم بی رگ که احتمالا منظور وی ملی پوشان تیم ملی بوده است را انگل مملک دانست!

گرچه پیام های تتلو در فضای مجازی و در صفحه شخصی او که نزدیک به چهارمیلیون عضو دارد منتشر شده است، و برای همگان قابل رویت است، اما برخی پیام های توهین آمیز وی از نظر ما قابل انتشار نیست و از انتشار آن ها معذوریم.
تتلو امروز در چند پست اینستاگرامی به اشخاص و چهره های محبوب و ملی پوشان تیم ملی کشور توهین کرده است! این در حالی است که وی در روزهای گذشته از سوی برخی چهره های اصول گرا با اهدای لوح و تندیس به عنوان فعال مثبت فضای مجازی مورد تقدیر قرار گرفته است!

توهین های امیر تتلو با ادبیات چاله میدانی در حالی صورت می گیرد که ضرغامی رئیس پیشین صدا و سیما از تواضع تتلو سخن گفته بود!!

شاید اینگونه حمایت ها از مقصودلو باعث این گونه رفتار های هرچند پرسابقه اما با شدت بیشتر و توهین به چهره های محبوب و افتخار آفرینان کشور شده است!

گفته می شود توهین های امروز وی به بازیکنان تیم ملی به خاطر انتقاد ساده سردار آزمون از توهین تتلو به خانواده آتنا بوده است.

توهین تتلو به فوتبالیست های تیم ملی - ثابت کردن لایق اون جام طلایی رنگ نیستن | ففط لیاقت خودشونو نشون دادن | تا حالا کجا بودین بی غیرتا - آزمون

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.