سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دلنوشته ای بر اظهارات غیر منصفانه حجت الاسلام رفیعی
    20 خرداد 1395 - 16:44
    شناسه : 6951
    0

    روزیکه حماسه حضور ها را رقم زدیم نامی از گیلان در خاطرتان نبود؟ ما را با بی حجابی اروپا مقایسه می کنید؟ بامردم / محی الدین رجبی به نام خداوند زمین و آسمان یکی دوروزیست حرف هایی در خصوص گیلان و مرکز بدحجابی محض و مقایسه مع الفارغ با اروپا و از این دست صحبت […]

    پ
    پ

    روزیکه حماسه حضور ها را رقم زدیم نامی از گیلان در خاطرتان نبود؟ ما را با بی حجابی اروپا مقایسه می کنید؟

    بامردم / محی الدین رجبی

    به نام خداوند زمین و آسمان
    یکی دوروزیست حرف هایی در خصوص گیلان و مرکز بدحجابی محض و مقایسه مع الفارغ با اروپا و از این دست صحبت ها در محافل شنیدم و به عنوان یک رشتوند و یک گیلانی برایم جالب به نظر آمد هم خنده ام گرفت و هم مات و مبهوت ماندم اما به دلیل مشغله کاری نتوانستم وقت زیادی بگذارم تا امروز. جالب بود از تمام گوشه و کنار چه چپ و چه راست چه اصولگرا و چه اصلاح طلب متحد به دفاع به حق از گیلان و گیلانی پرداختند. دست مریزاد بر این غیرت گیلانی که خود پاسخگوی همه بد عهدی ها بود.
    اما………………
    جناب آقای حجت الاسلام ناصر رفیعی (دکترجان!)
    سلامٌ علیکم
    با عرض ادب و احترام خدمت شما روحانی خوش رو و خوش پوش و با سلیقه محترم. برنامه های سمت خدا  را هر از چند گاهی دنبال می کنم به نظر جالب می آید و مخاطبین خوبی نیز دارد ولی از همه بیشتر لبخند های صورت جذاب شما و رنگ های دلنشین لباس های شما روحانی عالیقدر به دل این حقیر می نشیند که هنوز نشانه های شور جوانی با گذشت ۵۱ بهار بر آن هویداست.
    برادر ارزشی گرانقدر امیدوارم سوگواریتان برای ارتحال سلاله پاک فاطمه الزهرا (س) حضرت امام خمینی (قدس سره) ، بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی مورد قبول خداوند ستار العیوب قرار گرفته باشد.
    امیدوارم مهمانی چند روزه شما و آب و هوای گیلان زمین نیز شما را از آلودگی های تهران ! به دور نگه داشته باشد و تجدید قوایی در این ایام تعطیلی سوگواری کرده باشید تا با توان و قدرت بیشتری در برنامه های تلوزیونی و سخنرانی های قرا خوش بدرخشید.
    جناب آقای دکتر دوستان از ۸۰۰۰ شهید گفتند ، از گل های پرپری که هدیه به بی بی حضرت زینب (س) و مدافعین حرم اند گفتند که در این ایام شهر و استانمان بجای بنرهای تبلیغاتی رنگ و وارنگ و پر زرق و برق همچون شهرهای دیگر ، پرشده از تصاویر نورانی شهدایمان گفتند ، از سخنرانی های سردار رشید اسلام جناب آقای سلیمانی و فرماندهان بزرگ دیگر گفتند ، از تعریف و تمجید های رهبر بزرگ مسلمین و مسلماه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ضله العالی) شنیده اید ، از حماسه سازی های پیاپی گیلانیان برای حفاظت از کیان کشور و آب و خاک شنیده اید که همیشه در برف و سرما و در ضل گرما حضور داشتند. من فقط چند نکته می گویم و مصدع اوقات شریفتان نمی شوم می دانم وقتتان پر است.
    ۱- گیلان زمین در اکثر مواقع پذیرای بزرگان به نامی همچون ، جناب آیت الله هاشمی رفسنجانی ، آیت الله جنتی ، جناب آقای محسن رضایی بزرگوار و بسیاری دیگر از بزرگان دولتی و حوزوی بوده و می باشد و همیشه ایشان از گیلانیان به نیکی یاد کردند اذعان داشتند گیلان نمونه ای باید باشد برای دیگر استان ها به عنوان نماد حضور ملی اما شما دختران و زنان بد حجاب را دیدید؟
    ۲- این همه نماد شهید و بنر و تابلو ، این همه مراسم و اشک و آه و ماتم سوگواری ارتحال جانسوز امام خوبی ها ، شما دختران و زنان را دید؟
    ۳- روزیکه پیکر بی جان شهدای مدافع حرم آمدند شما کجا بودید؟ زنان و مادران و خواهران ما را ندیدید؟
    ۴- روزیکه حماسه حضور ها را رقم زدیم نامی از گیلان در خاطرتان نبود؟ ما را با بی حجابی اروپا مقایسه می کنید؟
    ۵- بزرگمرد عرصه حوزه و تلویزیون ، صرفا جهت اطلاع عرض می کنم شاید کمی به درد اجتماع بخورد بجز اولین مدرسه بانوان ، اولین داروخانه شبانه روزی ، اولین کتابخانه ملی و صدها اولین دیگر ، امروز بزرگترین حوزه علمیه در گیلان است.
    ۶- راستی یک تشکر ویژه بابت آن همه تالیف بسیار زیبا : تفسیر علمی قرآن ، بررسی حقوق زن در قرآن ، نقش دین در ایجاد امنیت از دیدگاه قرآن و … بسیار بسیار سپاسگذاریم فقط یک سوال این تفاسیر هم با یکبار مشاهده و یک بار پیگیری به دست آمده؟ در کجای قرآن و احادیث آمده با یک بار دیدن بدون عدله مناسب حکم صادر کنید؟ در کجت محمد نبی (ص) و علی مرتضی (ع) ایگونه افترا زدند و به نا حق حکم دادند و کسی را بد نام کردند؟
    ۷- برادر جان در زمان عزیمت به گیلان ترافیک شما را اذیت نکرد؟ آخر شنیده بودیم و دیده بودیم همه همشهریانتان به مناسبت تعطیلات ارتحال امام به سمت شمال در سفرند از باب فرار از آلودگی هوا.
    ۸- جناب آقای حجت الاسلام دکتر ناصر رفیعی بزرگوار اصالت گیلانیانی که حتما یک نظر نگاه کردید را چگونه تشخیص دادید؟ از پلاک خودروهایشان ؟ از لهجه غلیظ فارسی شان؟ ملاک اصالتشان از کجا بود؟

    ای کاش قبل از اینگونه اهانت ها و توهین ها و بد گویی ها کمی هم مطالعه می کردیم اندر احوالات هم میهنانمان تا اینقدر ساده آن همه حضور و خوبی را با یک سخنرانی بدون عدله کافی به مرز پوچی نمی رساندیم البته ذهن روزگار فرار نیست این را هم بگویم شما مقصر نیستید برادر جان ، ای کاش بجای آن همه جلسات در خانه اولین شهردار رشت و نتایج معلوم کمی هم رگ غیرت هم شهریان و هم استانی هایمان و مسئولین محترممان برایتوهین ها ورم می کرد.
    نمی دانم در تعطیلات ارتحال امام مهربانی ها و خوبی ها شما به کدام قسمت و بخش رفتید اما خوشحالم به دور از آن همه آلودگی های تهران بزرگ حال در چنین روزهای عزیزی که رزمندگانمان در آنسوی دنیا جان بر کف دست دارند و از حرم و عزت و شرف دفاع می کنند ، در این ور دنیا و در این استان جوانان دسته گلمان شهید می شوند و می روند ، در روزگارانی که با این همه مشکل و فشار و خستگی روحی هنوز تجدید میثاق با پای پیاده جز واجبات لاینفک مردمان ما گیلانیان است شما وقت پیدا کردید برای مسافرت و دیدن بد حجابی های محض !!!
    در پایان یک خدا قوت برای اجراهای خوبتان و لبخند های همیشگیتان و امیدوارم روزی فرا برسد که شما هم نگاهتان به این همه خوبی ها بیفتد و در مسافرت های بعدیتان برایتان آرزوی ایام شادی را داریم.
    بازهم عذر خواهی می کنم برای گرفتن وقت همه بزرگواران. اما فارغ از همه احزاب و جناح ها و رنگ و رنگ بازی ها کمی اندیشه کمی تامل که آیا این درست است به نا حق به گیلانیان دلیر و غیور و حتی همه هم میهنانمان یک همچین انگی زده شود و چشممان را بر حقایق ببندیم؟
    و من الله توفیق
    یک گیلانی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.